امام جمعه شهرستان نیکشهر گفت: در عصر کنونی وحدت اسلامی حرف اول را می‌زند و مسلمانان در کنار هم یک قدرت بزرگی در عالم هستند.
کد خبر: ۹۲۸۹۵۰۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

امام جمعه شهرستان نیکشهر در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته وحدت گفت: راه رسیدن به وحدت بازگشت به آموزه‌های اسلامی و قرآنی است، که ایجاد اختلاف بین مسلمانان برابر با شرک است.
 
وی با تاکید بر اینکه وحدت پیامی عقلانی است، اظهار داشت: اختلاف پیامی شیطانی است و مردم پیام عقلانی را بهتر از پیام شیطانی می‌پذیرند.
 
حجت الاسلام لطفیان سرگزی با اشاره به این مطلب که قرآن کریم تعبیرات بسیار مهمی درخصوص اهمیت وحدت و اجتناب از اختلاف دارد، عنوان کرد: در سوره انفال خداوند می‌فرماید از خدا اطاعت کرده و با یکدیگر نزاع نکنید این نزاع سبب سستی شما شده و روح مذهب نابود می‌شود؛ روح مذهب وحدت است زمانی که مسلمانان با یکدیگر نزاع می‌کنند و دچار اختلاف می‌شوند اتحاد آنان نابود شده و این سرآغاز بدبختی خواهد بود.
 
این مسئول تصریح کرد: در عصر کنونی وحدت اسلامی حرف اول را می‌زند، مسلمانان در کنار هم یک قدرت بزرگی در عالم هستند به شرط آنکه اتحاد خود را حفظ کنند، دشمن برای اینکه این قدرت را در مقابل خود نبیند و منافعش در خطر نباشد اقدام به نابودی آن توسط خودش کرده است.
 
 
ارسال نظرات