سازمان بسیج وطلاب سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در محکومیت اقدام موهن دولت فرانسه بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۸۹۵۴۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان زنجان درمحکومیت حمایت مکرون رئیس جمهور فرانسه از هتاکان به ساحت مقدس پیامبراکرم (ص )بیانیه ای صادر کرد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَإذ یَمکُرُ بِکَ الَّذینَ کَفَروُا لَیُثبِتوُکَ أَو یُخرِجوُکَ وَیَمکُروُن َوَیَمکُرواللهُ وَاللهُ خَیرُالماکِرینَ. (سوره انفال آیه 30 )

و(به یادآر) وقتی که کافران باتومکرمی کردند تاتورابه بند کشند یابه قتل برسانند یاازشهر بیرون کنند ، وآنها(باتو) مکر می کنند خداهم (با آنها) مکر می کند وخدا بهتر از هرکسی مکر تواند کرد.

 

اهانت اخیر فرانسوی ها به ساحت پیامبر اسلام(صلی الله علیه وآله ) و سخنان غلط و نادرست و آلوده به نادانى و خباثت رئیس جمهور لجام‌گسیخته هتاک و بى‌ادب این کشور امانوئل مکرون خشم مسلمانان و آزادگان جهان را برانگیخته است ؛ اهانتی که پازل نشریه هتاک شارلی ابدو علیه پیامبر اسلام را تکمیل کرده و طی چند روز گذشته این خشم به شکل های مختلف بروز و ظهور پیدا کرده است. از طرف دیگر بسیاری از مسلمانان اعلام کردند از این پس کالاهای فرانسوی را تحریم خواهند کرد؛ اقدامی که باعث شد فرانسه در بیانیه ای از مسلمانان بخواهد از تصمیم خود بازگردند.

 

اینگونه به نظر می رسد که امانوئل مکرون با نادانی خود یک تنه توانست همه ملت های مسلمان دنیا را حول حمایت از پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله )متحد کند و مکرون راباید  فرد متوهمی دید که در راســتای سلاح پوســیده اسلام هراســی و اسلام ستیزی باشعار دیرینــه و بی ریشــه فرانســه سکولاریســم  ، و همســو با منافع صهیونیســم غاصب عمــل کنــد. چگونــه اســت کــه نقــد هولوکاست در فرانسه مکافات دارد اما توهین بــه پیامبر عظیم الشــأن اســلام بــا هیــچ مجازاتــی روبــه رو نمی شــود؟ جالب است با دست خود داعش را به عنوان پیشرو اسلام هراسی  به وجــود آورده و مــورد حمایت مالی وغیرمالــی قرار می دهند، اما با ابزارهای هژمونیــک و رســانه ای می کوشــند تا حقیقــت مقابله کنندگان اصلی با داعش - همچون شــهید ســلیمانی به عنوان نماد مقابله با اسلام هراسی ،که توسط خود علم کنندگان آن به شــهادت می رســد - به بوته فراموشی سپرده شــود. پس عجب اینجا اسلام هراسی با وجود داعش قابل توجیه است !!!!؟؟؟؟؟

 

بی شک ظهور و بروز مجموعه رفتارهاى زشت و سبک و بى‌معنا از سوى سردمداران نظام سلطه و پیروان ذلیل و سمپات‌هاى سست‌ عنصر و بى‌ریشه و حامیان وابسته و ترسوى آنها نشانه فروپاشى ارزش‌هاى انسانى در هیأت حاکمه این قبیل کشورهاست .و به حول وقوه ی الهی این شیوه و منش سیاسى به اضمحلال اقتدار و ائتلاف آمریکا و دستیاران بى‌اراده‌اش خواهد انجامیدو  هژمونى قدرت بى‌عقل و پوشالى چند دهه اخیر در هم خواهد شکست.  ان شاالله

 

آتش افروزان فتنه‌انگیز ضد توحید و انسانیت که ادعای دموکراسی و حقوق بشر و توسعه‌یافتگی دارند بدانند اساس دین هرگز با این جعلیات و تحریفات پلید آسیب نخواهد دید و چهره نورانى هیچ شخصیت مقدسى از تاریکی‌هاى درون این تبهکاران تاریخى کم ‌فروغ نخواهد شد.وامروز جهان اسلام در مقابل هتاکی ها و جسارت های علیه مقدسات اسلامی آرام نخواهد گرفت و هتاکان را پشیمان خواهد کرد.و به قول قرآن کریم «شانئک هو الابتر»؛ توهین‌کنندگان به پیامبرعظیم الشأن، ابتر خواهند شد.

 

سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز هر گونــه اهانــت و بی احترامی به ساحت مقدس نبی مکرم  اسلام (صلی الله علیه وآله ) وارزش هــای نــاب اسلامی رابه بهانه ی آزادی بیان ویاهرعنوان دیگر  از ســوی هــر فــرد وگروهی در هــر مقامی بشـدت محکــوم و مردود دانسته ، وخواستار پاسخگویی قاطع دولت ایران ،به عنوان کشوری که  42 سال بر سر مسائل حیثیتی و هویتی جهان اسلام هزینه داده وپرچم دار مبارزه باکفربوده است ؛ همگام به سایر کشورهای اسلامی  به جوشش غیرت دینی مسلمانان عالم ، نسبت به رفتار توهین آمیز برخی فرانسوی ها و بویژه رئیس جمهورابلیس و نابکار این کشورمی باشد.

ارسال نظرات