به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، حوزه بسیج دانش آموزی ایثار با تعامل و همکاری حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام اقدام به برگزاری رزمایش دفاع زیستی در شهر بسطام نمودند.
کد خبر: ۹۲۸۹۶۰۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، حوزه بسیج دانش آموزی ایثار با تعامل و همکاری حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام اقدام به برپایی ایستگاه سلامت در راستای رزمایش دفاع زیستی در شهر بسطام نمودند.
در این رزمایش تعداد ۲۰۰۰ ماسک به صورت رایگان به مردم اهدا گردید.
سرهنگ پاسدار سیدمهدی شاکری، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایثار در حاشیه این رزمایش به خبرنگار ما گفت: در این ایستگاه، با همکاری درمانگاه بسطام، از کلیه عابرین و راکبین خودرو‌ها تب سنجی صورت گرفت.
وی افزود: در این رزمایش که از ساعت ۸ دقیقه صبح تا اذان ظهر ادامه داشت توسط هنرمندان بسیجی، به صورت نمادین یک مجسمه ماسک ساخته و در معرض دید عموم قرار گرفت.
از این رزمایش فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود، ریاست اداره آموزش و پرورش بسطام و جمعی از پاسداران سپاه شاهرود و کارمندان اداره آموزش و پرورش بسطام، بازدید به عمل آوردند.
لازم به ذکر است این رزمایش در راستای ترویج فرهنگ استفاده از ماسک و هشدار در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و جدی گرفتن ویروس منحوس کرونا برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها