خبرهای داغ:
مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین خبر داد:

نجات جان دو جوان سیاهپوشی به دست ناجیان ثانیه‌ها

لشگری گفت:هردو مصدوم این حادثه به علت شدت جراحات وارده و نیاز به انتقال به بیمارستان تخصصی در مرکز استان با اورژانس هوایی به پد بالگرد بیمارستان ولایت منتقل و از آنجا به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.
کد خبر: ۹۲۸۹۷۵۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵

مجتبی لشگری روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به نجات جان دو مصدوم حادثه دیده در منطقه طارم سفلی بیان کرد: ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته تماسی با واحد ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین گرفته شد که تماس اولیه از تصادف دو موتورسوار با یکدیگر در روستای سیاهپوش خبر می‌داد.

وی گفت: تماس گیرنده اطلاعاتی مبنی بر مصدوم شدن دو راننده موتور اعلام کرد که فورا آمبولانس پایگاه کلج به محل حادثه اعزام شد. تکنسین ها پس از رسیدن به محل حادثه و بر بالین مصدومین، شروع به بررسی شرایط جسمانی هر دو مصدوم کردند که سریعا علاوه بر کار درمانی و اقدامات بالینی در خواست اورژانس هوایی شد.

لشگری اظهار کرد: دو مصدوم این حادثه که یک جوان ۲۱ ساله است که دچار تروما به اندامها و تروما به سر و سوراخ شدگی جمجمه شده است به علت شدت جراحات وارده کنترل خونریزی و اقدامات درمانی پیشرفته برایشان در صحنه حادثه انجام شد.

وی افزود: همچنین مصدوم دوم جوانی ۲۷ ساله بود که دچار تروما به چشم و خونریزی شده بود. خونریزی از ناحیه چشم کنترل و پانسمان انجام شد.

لشگری گفت: هردو مصدوم این حادثه به علت شدت جراحات وارده و نیاز به انتقال به بیمارستان تخصصی در مرکز استان با اورژانس هوایی به پد بالگرد بیمارستان ولایت منتقل و از آنجا توسط آمبولانس پایگاه رازی به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار