خبرهای داغ:
مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

پذیرش ۱۳ اثر هنرمندان همدانی در جشنواره ملی فانوس

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: امسال ۱۳۶ اثر از همدان به جشنواره ملی فانوس راه یافت که ۱۳ اثر در بخش‌های مختلف پذیرفته شد.
کد خبر: ۹۲۸۹۸۲۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
۱۳  اثر هنرمندان همدانی در چهارمین جشنواره ملی فانوس پذیرفته شدامین لطفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: چهارمین جشنواره ملی فانوس به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت ویدئو کنفرانس در کشور و سایر مراکز استانی برگزار شود.

وی با بیان اینکه امسال ۱۳۶ اثر به چهارمین جشنواره ملی فانوس ارسال شده است، گفت: از این تعداد ۱۳ اثر در بخش‌های مختلف اعم از کتاب صوتی، فیلم، تیزر، هنر‌های تجسمی و سرود دانش‌آموزی پذیرفته شد.

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه امروز هنرمندانی برگزیده مشخص شدند که هدایا و لوح تقدیر به آن‌ها اهدا خواهد شد، افزود: این هدایا به صورت مستقیم از تهران دریافت شده و در همدان به برگزیدگان تحویل داده می‌شود و جوایز نقدی به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

وی ابراز داشت: ما در اولین جشنواره ملی فانوس مقام اول را کسب کردیم و در دوره‌های بعد همیشه حضور فعال داشتیم و امسال به دلیل رشدی که داشتیم ۱۳ اثر همدان در این جشنواره پذیرفته شد.

لطفی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره فانوس عنوان کرد: در بخش تیزر محمدامین مرادی‌افزا برای ساخت تیزر «شهید صیاد شیرازی» لوح سپاس دریافت کرد و مصطفی تاجیان برای خوشنویسی «آیه ۸۷ سوره انبیاء» دیپلم افتخار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سعید شادفر نیز از هنرمندان همدانی برای ساخت سرود دانش‌آموزی «انتقام سخت» تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی دریافت کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار