شهدای دانش‌آموز بهترین الگو برای نوجوانان هستند/تقدیم 407 دانش آموز شهید زنجانی در دوران دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: سبک زندگی شهدای دانش‌آموز هشت سال دفاع مقدس، بهترین الگو برای نوجوانان امروزی است.
کد خبر: ۹۲۹۰۰۲۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

علی کاظمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن تبریک هفته وحدت و تقارن آن با 13 آبان و روز دانش‌آموز اظهار کرد: استان زنجان در دوران دفاع مقدس 407 شهید دانش‌آموز تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

 

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: دانش‌آموزان در دوران جنگ تحمیلی نقش اثرگذاری داشتند و با رشادت خود در این دوران عظمت و شکوه انقلاب اسلامی را رقم زده و با ایستادگی و مقاومت خود جلوی پیشروی دشمن را گرفتند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه کم سن و سال‌ترین شهید دفاع مقدس شهید رضا سلیمانی، متعلق به شهرستان ابهر است، اضافه کرد: سبک زندگی شهدای دانش‌آموز هشت سال دفاع مقدس بهترین الگو برای نوجوانان امروزی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی در ادامه به حوادث روز 13 آبان اشاره کرد و افزود: 13 آبان یادآور حوادث مهمی در تاریخ معاصر کشورمان است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نقش بسزایی داشته است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه به برنامه‌های گرامیداشت روز 13 آبان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا، اغلب برنامه‌های گرامیداشت 13 آبان و شهدای دانش‌آموز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

وی برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای دانش‌آموز، معرفی شهدای دانش‌آموز در فضای مجازی، صدور بیانیه گرامیداشت روز دانش‌آموز را از جمله برنامه‌های بنیاد شهید استان زنجان در راستای گرامیداشت یوم الله 13 آبان و روز دانش‌آموز عنوان کرد.

 

کاظمی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت تلفنی انجام می‌شود، ادامه داد: پاسخگویی به مشکلات جامعه ایثارگری از طریق 1616، پایش سلامت جانبازان و والدین شهدا و کمک‌های مومنانه را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید در خدمت‌رسانی به جامعه هدف به شمار می‌رود.

 

ارسال نظرات