فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در گفت وگو با «بسیج»عنوان کرد

عمل به منویات رهبری سبب حل مشکلات جامعه می شود/فتنه گری آمریکایی بعد از گذشت 41سال ادامه دارد

فرمانده سپاه زنجان گفت: لازم است در کشور ما در جریانات مختلف، مردم با وحدت تمام به منویات مقام معظم رهبری عمل نموده و در راستای حل مشکلات جامعه حضوری پررنگ وتاثیر گذار داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۹۰۰۹۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

سردار جهانبخش کرمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن تبریک هفته وحدت و تقارن آن با 13 آبان و روز دانش‌آموز اظهار کرد: امروز در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته‌ایم که تداعی کننده قدرت، عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است. با این‌که هر ساله مراسم 13 آبان پر شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شد اما در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا این راهپیمایی تشکیل نمی‌شود اما با این حال باید در فضای مجازی برخی اقدامات از قبیل روشنگری انجام گیرد و چهره پلید و خصمانه آمریکا برای تمام جهانیان نمایان شود.

عمل به منویات رهبری سبب حل مشکلات جامعه می شود/فتنه گری آمریکایی بعد از گذشت 41سال ادامه دارد

 

وی با اشاره به اینکه با دقت در تاریخ 13 آبان،نقش وفتنه آمریکایی ها در تمامی حوادث این روز تاریخی آشکار می شود،خاطرنشان کرد: به طوری که در تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه، آمریکایی ها نقش اصلی داشتند و شاه  تنها اجرا کننده فرمان آن ها بود و این جنایت را مرتکب شد. نکته دیگر در این خصوص این است که در کشتار دانشجویان و دانش‌آموزان توسط رژیم شاهنشاهی در نهایت آمریکایی‌‌ها حضور داشتند و فرمان کشتار می‌دادند.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در روز 13آبان تصریح کرد: این مکان نقش سفارت‌خانه را نداشت بلکه آمریکایی‌ها مرکز فتنه ایجاد کرده بودند تا به اهداف شوم خود در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی دست یابند تا به ملت ایران ضربه بزنند که با عنایت خداوند متعال نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

 

سردار کرمی با بیان این‌که فتنه‌گری آمریکا در قبل از انقلاب در کشور ما انجام می‌گرفت و بعد از انقلاب دست پلید آن‌ها از کشور کوتاه شد،خاطرنشان کرد: با این حال فتنه‌گری آنان بعد از گذشت 41 سال علیه انقلاب اسلامی، مردم شهید پرور، نظام جمهوری اسلامی همواره ادامه داشته و از بدو پیروزی انقلاب این فشار‌ها و تحریم‌ها، نا‌امنی و اقدامات نظامی وجود داشته است.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)در ادامه با بیان این‌که در این مقطع انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پیش است و هیچ تفاوتی برای برگزیده شدن بایدن و ترامپ وجود ندارد، گفت:هر کسی که به صحنه وارد شود سیاست ضد انقلاب اسلامی و ضد مسلمانان همچنان ادامه‌دار خواهد بود. پس لازم است در کشور ما در جریانات مختلف، مردم با وحدت تمام به منویات مقام معظم رهبری عمل نموده و در راستای حل مشکلات اقتصادی، مبارزه با ویروس کرونا، کمک مومنانه و صحنه‌های مختلف حضوری پررنگ وتاثیر گذار داشته باشند.

 

سردار کرمی با تاکید بر اینکه وحدت جهان اسلام در این روز‌ها بسیار ضروری است، چراکه اسرائیلی‌ها مدام در حال فتنه‌انگیزی هستند تا کشور‌های اسلامی را به اجبار و فشار وادار به سازش کنند،گفت: اهانت اخیر رئیس جمهور فرانسه تنها مختص امروز نیست بلکه غربی‌ها، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در طول‌ سال‌های گذشته حتی پا را از اهانت نیز فراتر گذاشته‌اند. اسلام ستیزی، انقلاب ستیزی، قرآن ستیزی و امام حسین ستیزی کار همیشگی آنان است اما ما باید روشنگری کنیم و باید به مردم جهان چهره واقعی دشمنان را نشان دهیم.

 

وی  در پایان تاکید کرد: راه پیروزی در مقابل دشمنان ایستادگی،مقاومت ومجاهدت در تمامی صحنه هاست وخداوند متعال بر پیروزی وعده داده ودر طول 41سال گذشته کاملا مشخص شده که انقلاب اسلامی همواره پیروز میدان بوده و فتنه‌های دشمنان را شکست خواهد داد.

 

 

ارسال نظرات