کارشناس مذهبی در گفتگو با بسیج:

دشمنان اسلام از وحدت مسلمین وحشت دارند

حجت الاسلام قربانی گفت: جسارت به ساحت حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم ) ناشی از وحشت دشمنان از گسترش فرهنگ اسلام در جهان و وحدت مسلمین است.
کد خبر: ۹۲۹۰۱۲۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محسن قربانی در گفتگو با خبرنگار ما،  ضمن عرض تبریک میلاد پر خیر و برکت رحمه للعالمین حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم ) و امام جعفر صادق(علیه السلام ) گفت: حقیقتا این روزها که ایام ولادت این عزیزان هست جزء اعیاد می باشد و باید از این روزها بهترین استفاده ها را ببریم و با دعا و توسل از این بزرگواران و معصومین(علیهم السلام) بخواهیم که خداوند به امت اسلام نظر لطف و رحمت خود را داشته باشد.

قربانی با اشاره به آیه شریفه ی "و لکم فی رسول الله اسوه حسنه"، افزود: یکی از ویژگی هایی که خداوند متعال در قرآن برای پیامبر  اکرم حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم ) بیان می فرماید؛ الگو و اسوه بودن در همه ابعاد می باشد.

وی تاکید کرد: باید سعی و تلاش کنیم اخلاق ما، عبادت و سیاست ما و در یک کلمه سبک زندگی ما شبیه به زندگی نبی مکرم اسلام  و ائمه معصومین(علیهم السلام) باشد و ما به این درجه و مقام نمی رسیم مگر اینکه آنها را الگو و اسوه خود در زندگی فردی و اجتماعی قرار بدهیم.

قربانی تصریح کرد: آن چیزی که باعث می شود دشمنان نسبت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی جسارت کنند، این است که آنها از گسترش اسلام و فرهنگ اسلام و وحدت مسلمین وحشت دارند و می ترسند و همه ما وظیفه داریم با تمسک به رفتار اسلامی که برگرفته از سیره معصومین است باعث گسترش فرهنگ ناب نبوی و علوی شویم و مطمئن باشیم که دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار