امام جمعه ساوه گفت:

یوم الله ۱۳ آبان روز تبلور غیرت دینی و سیاسی ملت ایران

حجت الاسلام حسینی گفت: سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی شکست خورده است.
کد خبر: ۹۲۹۰۲۶۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی امروز در آئین گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز که در دبیرستان باقرالعلوم (ع) ساوه برگزار شد، اظهار کرد: بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران باعث شده است که توطئه‌های دشمنان و در راس آنان استکبار جهانی یکی پس از دیگری خنثی شده و نقش بر آب شود.
حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه در آئین گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز که در دبیرستان باقرالعلوم (ع) ساوه برگزار شد، اظهار کرد: بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران باعث شده است که توطئه‌های دشمنان و در راس آنان استکبار جهانی یکی پس از دیگری خنثی شده و نقش بر آب شود.

وی با تاکید بر اینکه فشار حداکثری آمریکا در تشدید تحریم‌ها و فشار اقتصادی ناکام مانده است، افزود: طبق اعلام مقامات آمریکایی فشار حداکثری علیه ملت ایران صورت گرفته و تحریمی باقی نمانده است که بخواهند علیه این ملت انجام دهند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: با وجود همه مشکلات و سختی‌های متاثر از تحریم‌ها و فشار اقتصادی مستبدان عالم، اما با دشمن شناسی و بصیرت ملت ایران توطئه‌ها خنثی شده و امروز علاوه بر اقدامات ارزشمندی که برای مبارزه با بیماری کرونا در کشور صورت می‌گیرد شاهد فعالیت صنعت و رونق تولید در سراسر کشور هستیم.

وی افزود: عده‌ای به دنبال طرح موضوع جنگ طلب بودن ایران هستند و می‌خواهند تفکر داعشی خود را به ملت ایران تحمیل کنند، اما این ملت نشان داده است که هیچگاه جنگ طلب نبوده و در عین حال اجازه تعدی و دست درازی به منافع کشور را نخواهد داد و چنانچه خطایی از دشمنان سر بزند در دفاع مشروع از مصالح و منافع انقلاب ایستاده است.

حجت‌الاسلام حسینی از یوم الله ۱۳ آبان به عنوان روز تبلور غیرت دینی و سیاسی ملت ایران یاد کرد و افزود: تسخیر لانه جاسوسی و روز مبارزه با استکبار جهانی تجلی آزادگی، شرف، غیرت انقلابی و تابلویی از عشق ملت ایران نسبت به آرمان‌های نظام و انقلاب است و با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب نشان دادند که در برابر زورگویی مستبدان عالم ایستاده اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار