مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان در گفت و گو با«بسیج» مطرح کرد

وحدت زمینه ساز رشد و توسعه و کاهش هزینه است

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: اتکاء به اسلام ناب در تمام زمینه های زندگی براساس سیره پیامبر گرامی اسلام نشان از وحدت دارد.
کد خبر: ۹۲۹۰۶۳۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: معنای لغوی وحدت با هم بودن و با هم یکی شدن و یک هدف و راه را دنبال کردن می باشد.
 
سرهنگ پاسدار ابوالحسن رضایی افزود: وحدت  از تفرقه بین اقوام و مذاهب جلوگیری کرده و بر اشتراکات مذهبی مثل پیامبر(ص)، قران، کعبه، نماز و ...  استوار است.
 
وی بیان کرد: معنی دیگر وحدت ارتباطات دوستانه و تشریک مساعی با آرامش و تقریب مذاهب در جامعه و کاهش تفرقه و اختلافات و الگو سازی برای همه دنیا برای زندگی توام با رفاه ،یگانگی و برادری و برابریمی باشد.

این مسئول ادامه داد: لزوم وحدت در ابعاد سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و حتی اقتصادی قابل بیان و توضیح است، در بعد سیاسی تاثیر گذار  در مدیریت کشور، جلوگیری از دخالت سایر کشورها و الگو سازی و مشارکت در ارتباطات خارجی است.

رضایی تصریح کرد: این مهم در بعد اجتماعی تقویت و توسعه همدیگر در جامعه، آرامش و دوستی و جلوگیری از دو دستگی و اختلافات می باشد.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان اظهار داشت: در بعد فرهنگی اتکاء به اسلام ناب در تمام زمینه های زندگی براساس سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) و در بعد اقتصادی هم این وحدت زمینه ساز رشد و توسعه و کاهش هزینه میشود .

وی در پایان با تاکید بر این مطلب که سیستان و بلوچستان  پایتخت وحدت اسلامی محسوب می شود، گفت: مردم با علماء و روحانیون ارتباط و حرف شنوی خوبی دارند، روحانیون مساجد و ائمه جمعه نفوذ صادقانه ای بین مردم دارند و میتوانند در اخلاق ،رفتار ، نوشتار و گفتار مردم را به وحدت  نزدیکتر کنند و برای تحقق آن ارتباط خود را با مردم بیشتر کنند .
ارسال نظرات
آخرین اخبار