خبرهای داغ:

پنج واحد نانوایی در شاهرود پلمپ شد

بخشدار مرکزی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بحرانی شدن شهرستان بازرسی‌های مستمر از واحد‌های نانوایی در سطح شهرستان، گفت: ۵ واحد نانوایی در شاهرود پلمپ شد.
کد خبر: ۹۲۹۰۸۲۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حامد غیاث الدین در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان شاهرود که در محل فرمانداری ویژه برگزار شد با بیان اینکه نظارت ویژه بر رعایت میزان پخت، کیفیت نان و ساعات کار واحد‌های خبازی از اولویت‌های کارگروه آرد و نان شهرستان است، افزود: بر اساس اعلام دبیر کارگروه (اداره صمت) طی هفته گذشته بازدید از ۹۰ واحد خبازی در سطح شهر انجام گرفته است که از این تعداد ۱۴ واحد نانوایی به دلیل عدم رعایت وزن چانه و کیفیت پایین تشکیل پرونده و به اداره تعزیرات ارجاع شدند.
وی ضمن بیان این مطلب که ۵ واحد نانوایی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی پلمپ شدند، ابراز داشت: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط نانوایی‌ها برخورد قانونی خواهد شد.
بخشدار مرکزی شهرستان شاهرود در پایان از تفاهم نامه فی مابین شرکت بازرگانی دولتی با بانک سپه مبنی بر پرداخت تسهیلات بهسازی و سرمایه در گردش نانوایی با نرخ سود ۱۵ درصد خبر داد و اظهار داشت: نسبت به اطلاع رسانی و شناسایی واحد‌های نانوایی که نیاز به بهسازی واحد به منظور افزایش کیفیت نان و رعایت بهداشت دارند اقدام می‌شود.
شایان ذکر است؛ به دستور بخشدار مرکزی بازدید میدانی اعضای کارگروه شهرستان از نانوایی‌های طرود به منظور بررسی وضعیت آرد و نان روستا صورت پذیرفت و با عنایت به گزارش تیم کارشناسی از بازدید صورت گرفته مقرر گردید تا زمان راه اندازی واحد نانوایی چهارم و جدید روستا در راستای رفاه حال اهالی روستای طرود، با توجه به افزایش جمعیت و تقاضای نان، میزان ۳/۶ تن به سهمیه نانوایی‌های طرود اضافه گردد.
پنج واحد نانوایی در شاهرود پلمپ شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار