مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار گفت: در انتخاب آمریکا حزب دموکرات و جمهوری خواه فرقی نمی‌کند.
کد خبر: ۹۲۹۱۰۲۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام احمدی در جمع پایوران ضمن تبریک ایام هفته وحدت و میلاد حضرت رسول(ص) اذعان کرد: مناسبت مهم همان سیزده آبان است که روز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان و دانش آموزان هست. بدلیل نقش مهم دانش آموزان و دانشجویان و کشته شدن آن‌ها این روز را روز دانش آموز نیز نامیدند.

وی بیان کرد: مناسبت دیگر سالروز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه است که اگر چه بدلیل اهمیت دو مناسبت از این مناسب نام برده نمیشود، اما این مناسبت هم مهم است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار بیان کرد: امسال روز میلاد حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق نیز مصادف با روز سیزده آبان است.

حجت الاسلام ضمن تاکید بر گرامی داشت یاد و نام شهدا در این روز من الجمله سردار شهید قاسم سلیمانی ادامه داد: یاد این شهید برای ما مهم است بخاطر جوششی که خون این شهید در دنیا به وجود آورده است.

وی افزود: این شهید عزیز تلاش‌های بسیاری برای اتحاد کشور‌ها در برابر ظالمین جهانی کردند. همانطور که در قرآن نیز آمده " و اعتصموا به حبل الله جمیعا و لا تفرقوا " دست خداوند با جماعت است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار اعلام کرد: در این دوران طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما به اتحاد بیشتری نیاز داریم. با توجه به شرایط از گرامی داشتند این روز نباید غفلت کنیم و باید در حد توان در فضای مجازی روشنگری کنیم.

حجت الاسلام احمدی گفت: باید توصیه به وحدت داشته باشیم و جهان را از جنایات و توطئه‌های آمریکا که در حق ایران و بقیه کشور‌ها داشته است، باخبر کنیم.

وی تاکید کرد: در انتخابات آمریکا حزب دموکرات و جمهوری خواه فرقی نمی‌کند. مقابله با جهان اسلام خصوصا ام القری آن ایران و دفاع از رژیم غاصب صهیونیستی و به رسمیت شناختن آن، دو مسئله و سیاستی است که در مسائل کلی به دنبال آن هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار اظهار کرد: آمریکا رو به افول است. ممکن است روسای جمهور آمریکا در جزئیات با هم اختلاف داشته باشند، ولی سیاست کلی شان با هم فرقی ندارد.

حجت الاسلام احمدی در پایان گفت: با، اما و اگر و امید واهی نمیشود کشور را اداره کرد و با نگاه و امید به داخل و ظرفیت‌های موجود در کشور باید رو به جلو رفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها