نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس خبر داد؛

پیگیری طرح نیروگاه تلمبه ذخیره ای در شهرستان بدره

نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس از پیگیری طرح نیروگاه تلمبه ذخیره ای در شهرستان بدره خبر داد و گفت: این طرح در کنار سد سیمره اجرایی می شود.
کد خبر: ۹۲۹۱۱۲۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، بهزاد علیزاده عصر پنجشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان بدره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان بدره در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری اشاره کرد و اظهار کرد: دو ظرفیت کشاورزی و گردشگری می‌تواند کمک قابل توجهی به شهرستان انجام دهند.

وی ادامه داد: در حوزه کشاورزی باید تلاش شود از دشت ولی عصر تا زرانگوش شهرستان بدره، یک وجب زمین بدون آب وجود نداشته باشد.

نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی طرح تلمبه ذخیره‌ای در کنار سد سیمره واقع در شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از مطالبات مردم شهرستان اجرای طرح نیروگاه تلمبه ذخیره‌ای است که می‌تواند در رونق اشتغال و تولید انرژی نقش بسزایی داشته باشد.

علیزاده عنوان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با وزیر نیرو امیدوار هستیم این پروژه با انتخاب سرمایه گذار وارد فاز اجرایی شود.

وی گفت: با توجه به تأثیر حوزه کشاورزی در زندگی مردم، تسریع در اجرای پروژه‌های آبیاری و تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ زید، زرانگوش و تلخاب و شهرک ولی عصر و دشت هندمینی ضروری است.

ارسال نظرات