فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

خدمت به اقشار محروم بالاترین عبادت و مرتبه بندگی/ اردوهای جهادی نمادی از مردم داری و محرومیت زدایی

سرهنگ مهجوری گفت:جوانان با روحیه ای انقلابی با کسب تجربه و قرار گرفتن در میدان آزمون خود را برای حضور در میدان های بزرگ تر جهت شکوفایی بهتر و بیشتر این آب و خاک آماده می کنند.
کد خبر: ۹۲۹۱۲۲۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی کشاورزی و ساخت کانال کشی در روستاهای قاسم آباد و ارکوین از توابع بخش قره کهریز اراک گفت:جوانان مومن و مخلص انقلاب اسلامی در میدان های مختلف خدمت همواره خوش درخشیده اند پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، موضوعات علمی و فناوری و امروز هم میدان محرومیت زدایی که در تاریخ بی نظیر است

وی افزود:جوانان با روحیه ای انقلابی و با کسب تجربه و قرار گرفتن در میدان آزمون خود را برای حضور در میدان های بزرگ تر جهت شکوفایی بهتر و بیشتر این آب و خاک آماده می کنند.

سرهنگ مهجوری با اشاره به فرهنگ سازی و ایجاد بسترها برای حضور جوانان در این اردوها افزود:امروزه شاهد هستیم خیل کثیری از جوانان مشتاقانه در مناطق محروم به صورت داوطلبانه و جهادی حضور پیدا می کنند و باید برای الگوسازی و معرفی به سایر جوانان تلاش کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تاکید کرد:اردوهای جهادی  زمینه از بین رفتن محرومیت،ایجاد فضای کسب و کار را فراهم می آورد و یقینا جوانان به ویژه دانشجویان با حضور در مناطق محروم از نزدیک با مشکلات و معضلات موجود در جامعه آشنا می شوند.

وی با بیان اینکه پروژه های محرومیت زدایی در بخش های مختلف انجام می شود افزود:ساخت مسجد، منابع آب، خانه نیازمند، توسعه بخش کشاورزی از جمله اقداماتی است که توسط گروه های جهادی در مناطق محروم انجام می‌گیرد.

سرهنگ مهجوری اضافه کرد: تقویت و ارتقاء انگیزه معنوی و ارتباط با معبود به وسیله خدمت به مردم روستاهای محروم بخش مهمی دیگر از اهداف اردوهای جهادی محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 12 پروژه کانال کشی و ذخیره آب در مناطق روستایی به بهره برداری رسیده است که 2 پروژه دیگر نیز در دست اجرا قرار دارد .

انتهای پیام/

 

خدمت به قشر محروم بالاترین عبادت است...

خدمت به قشر محروم بالاترین عبادت است...

خدمت به قشر محروم بالاترین عبادت است...

خدمت به قشر محروم بالاترین عبادت است...

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار