جانشین فرمانده سپاه مراغه در گفت و گو با بسیج:

خدمت به مردم محروم بهترین راه مبارزه با استکبار است

جانشین فرمانده سپاه مراغه در حاشیه بازدید از ویزیت رایگان روستای موسی درق، گفت: خدمت به مردم مناطق کم برخوردار بهترین راه مبارزه با استکبار است.
کد خبر: ۹۲۹۱۵۱۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

 حمید ساعدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،گفت: در شرایط کرونایی مشکلات اقتصادی مردم را با مشکل مواجه کرده است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی مسئولان و نهاد های دولتی وظیفه دارند به مردم کمک کرده و مشکلات آن ها را هموار کنند. ساعدی اضافه کرد: گروه جهادی شهید مهکام بسیج دانشجویی با همکاری کانون سلامت آستان قدس رضوی در راستای لبیک گویی به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اقدام به خدمت رسانی و ویزیت رایگان کرده اند.

ساعدی گفت: بیماران مراجعه کننده به گروه جهادی پزشکی، علاوه بر ویزیت رایگان ، داروی رایگان نیز دریافت کردند.

وی هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را کمک به مردم مناطق محروم توصیف و بیان کرد: این طرح در قالب محرومیت زدایی و امداد رسانی به مردم روستاهای محروم و بی بضاعت انجام شد.

ساعدی خدمات این گروه جهادی را شامل ویزیت و درمان رایگان، پانسمان و تزریقات و توزیع داروی رایگان خواند و افزود: این گروه جهادی متشکل از پزشکان عمومی، تست کرونا، تب سنجی و همچنین پرستاران برادر بود.

این گروه جهادی به مدت نصف روز با استقرار در مسجد روستای موسی درق  به 50 نفر از اهالی این روستا خدمات رایگان پزشکی ، دارویی و پرستاری ارائه کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار