معاون پژوهش و فناوری دانشگاه زنجان

دستاوردهای پژوهشی در قالب نمایشگاه مجازی ارائه می‌شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه زنجان گفت: با توجه به شرایط کرونایی، ارائه دستاوردهای پژوهشی در سال‌جاری در قالب نمایشگاه مجازی محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۹۱۶۰۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، جمال داوودی شامگاه شنبه در حاشیه جلسه هفته پژوهش که در محل استانداری زنجان برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته پژوهش در سال‌جاری، امسال نیز قرار است از ۱۵ آذرماه به مدت یک هفته در استان برگزار شود، افزود: برنامه‌های هفته پژوهش در استان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه شعار محوری برنامه‌های هفته پژوهش در سال‌جاری «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» خواهد بود، تصریح کرد: برای اینکه برنامه‌های هفته پژوهش در سال‌جاری همانند سال‌های گذشته پربارتر برگزار شود، دستگاه‌هایی، چون وزارت کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همکاری‌های لازم را به عمل خواهند آورد.

این مسئول با اشاره به اینکه دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان قرار است مسئولیت کمیته جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری را عهده‌دار شود، اظهار کرد: مسئولیت دو کمیته دیگر یعنی کمیته جشنواره دانش‌آوزی و نیز نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار نیز به ترتیب بر عهده اداره‌کل آموزش و پرورش استان و پارک علم و فناوری زنجان خواهد شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه زنجان فارغ از سه کمیته مذکور، دو کمیته دیگر نیز به نام‌های کمیته تبلیغات با مسئولیت شهرداری زنجان و نیز کمیته جشنواره دانشجویی با مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی استان به اجرای بهتر برنامه‌های هفته پژوهش در استان کمک خواهد کرد، ادامه داد: امسال با توجه به شرایط کرونایی که داریم، معرفی دستاورد‌های پژوهشی استان در قالب نمایشگاه مجازی میسر خواهد شد.
ارسال نظرات