مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملی ایران برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملی ایران برای دوره مالی منتهی به 29 اسفند سال 1398 با حضور اکثریت اعضا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار و در آن صورت های مالی بانک به تصویب رسید.
کد خبر: ۹۲۹۱۷۳۷
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رئیس این مجمع گفت: بانک ملی ایران از نظر تاریخی و دامنه پوشش جغرافیایی، یک نهاد پر افتخار است.
دکتر فرهاد دژپسند با اشاره به این که بسیاری از فعالیت های این بانک جنبه ملی و حاکمیتی دارد، اظهار داشت:
عملکرد بانک ملی ایران به طور کامل نشان می دهد که این بانک در حال فعالیت جدی است، بانک ملی ایران مسیر توسعه را به خوبی شناخته و به دقت آن را طی می کند.
دژپسند به عملکرد بسیار موفق بانک ملی ایران در حوزه کاهش شعب و نیز بانکداری دیجیتال اشاره و خاطرنشان کرد: حاکمیت شرکتی نیز در این بانک به خوبی پیاده سازی شده و اکنون شرایط برای فعالیت هر چه بهتر بانک فراهم است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین به لزوم افزایش درآمدهای بانک ملی ایران در کنار کاهش هزینه ها اشاره کرد و گفت: افزایش نسبت تسهیلات به سپرده ها، استفاده هر چه بهتر از منابع موجود، رهاسازی منابع با فروش بیشتر اموال و املاک مازاد و نیز تنوع بخشی به درآمدها از الزامات تسریع در توسعه بانک ملی ایران است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار