خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان:

مبارزه با کرونا جنگی تمام عیار است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان بابیان اینکه مبارزه با کرونا جنگی تمام عیار است، گفت: عنوان و نشان «شهید سلامت» زیبنده این افراد به عنوان خدمتگزار واقعی ملت و کشور است که جان خود را فدای نجات مردم کردند.
کد خبر: ۹۲۹۱۹۰۱
|
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

مبارزه با کرونا جنگی تمام عیار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رشید حیدری مقدم در مراسم تشییع پیکر مرحومه «گلنار قیامتی» شهید مدافع سلامت با قدردانی از تلاش و جانفشانی شهدای دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و همچنین شهدای عرصه سلامت کشور، اظهار داشت:  بانوی شهیده «گلنار قیامتی» با ۲۸ سال خدمت صادقانه در حوزه بهداشت و درمان التیام ‌دهنده آلام مردم استان همدان بود.

وی با بیان اینکه این بانوی شهیده زندگی خود را فدای سلامت مردم کرد، افزود: امروز و در شرایط پیش آمده ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا چشم امید مردم و مسئولان به تلاش شبانه روزی و همت والای مدافعان سلامت به عنوان سربازان مقدم جبهه مبارزه با این بیماری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان تلاش و خدمت شبانه روزی برای حفظ سلامت مردم را افتخاری بزرگ برای خادمان حوزه بهداشت و درمان عنوان و تاکید کرد که با همت والای نیروهای خدوم درمانی و همکاری و همراهی مردم و برنامه‌ریزی موثر دولت بر شرایط سخت شیوع بیماری و بحران ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا غلبه کرده و  سلامت را به مردم هدیه می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما به شهدا مدیونیم، ابراز امیدواری کرد که خداوند متعال توان مناسب برای عبور از راه دشوار مقابله با کرونا را به مدافعان سلامت عطا کند.

حیدری‌مقدم با بیان اینکه مبارزه با کرونا جنگی تمام عیار است، گفت: عنوان و نشان «شهید سلامت» زیبنده این افراد به عنوان خدمتگزار واقعی ملت و کشور است که جان خود را فدای سلامتی و نجات زندگی مردم کردند.

مراسم تشییع پیکر این شهیده مدافع حرم با حضور جمعی از شهروندان و کارکنان بخش های بیمارستانی همدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات