خبرهای داغ:
مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر:

بیمارستان دکتر غرضی ملایر به بیماران کرونایی اختصاص یافت

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹، بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی به طور کامل برای درمان این بیماران اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۲۹۲۱۴۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳

بیمارستان دکتر غرضی ملایر به بیماران کرونایی اختصاص یافت محسن ترکاشوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹، بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی به طور کامل برای درمان این بیماران اختصاص یافت.

وی افزود: در آبان ماه به تعداد ۱۰۵ بیمار بستری در بیمارستان دکتر غرضی رسیدیم و تصمیم بر این شد برای ابتلای کمتر دیگر بیماران، این بیمارستان را به طور صد درصد به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اختصاص دهیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر ابراز داشت: سایر خدمات درمانی برای بیماران غیرکرونایی در بیمارستان‌های امام حسین(ع) و مهر ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: هر سه بیمارستان درگیر بیماران کرونایی است با این وجود بخش‌هایی را در بیمارستان امام حسین(ع) برای بستری دیگر بیماران نگه داشته‌ایم.

ترکاشوند گفت: تعداد افراد بستری در بیمارستان‌های ملایر در مهر ماه ۶۱۳ نفر بود که تا پایان آبان به ۸۵۰ مورد بستری خواهیم رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار