بسیجیان زنجانی،همیار بازرسان سازمان صمت در مهار کرونا

نایب رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات استان زنجان از همکاری ۱۲۰ نیروی بسیجی فعال بسیج اصناف زنجان با سازمان صمت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۲۳۰۸
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
ضرغام کرمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه در راستای نظارت بر بازار، کنترل قیمت‌ها و مقابله با گرانی طرح همیار بازرسان در زنجان و با حضور بسیجیان اجرا می‌شود، گفت:این طرح بر اساس انعقاد تفاهمنامه‌ای فی مابین سازمان بسیج مستضعفین با وزارت صنعت، معدن و تجارت پایه گذاری شده است.

وی افزود: همیارانِ بازرس برای کنترل قیمت‌ها با هماهنگی بسیج اصناف جهت همکاری و همیاری به سازمان صمت معرفی می‌شوند.

نایب رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات استان زنجان با بیان اینکه ۱۲۰ نیروی بسیجی فعال در کنار بازرسان اتحادیه‌ها و اتاق اصناف در فروشگاه‌ها حضور یافته و با رصد و نظارت دقیق از اختفاء، احتکار و گرانفروشی جلوگیری می‌کنند.

کرمی با بیان اینکه بسیج همواره پشتیبان ولایت فقیه و کمک کار دولت برای جبران کمبود‌ها بوده و همسو با دولت به مردم خدمت رسانی میکند، افزود:همچنین سازمان بسیج سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان آمادگی بکارگیری نیرو‌های بسیجی به هر تعداد مورد نیاز را دارد.

وی با اشاره به کمبود روغن مایع در فروشگاه‌های استان در هفته‌های گذشته بیان کرد:با همکاری استانداری، سازمان صمت و بسیج اصناف این مشکل رفع و ۵۷۰ تن روغن در کلیه مناطق استان زنجان توزیع شد.

کرمی با اشاره به تامین روغن سهمیه استان زنجان از استان‌های مازندران، همدان و خوزستان گفت: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در زمینه حمل و نقل و تامین ماشین آلات با سازمان صمت همکاری می‌نماید.

وی با اشاره به افزایش قیمت شکر در برخی استان‌ها افزود:با توجه به اینکه این محصول به اندازه نیاز و کافی در انبار‌های استان وجود دارد، تلاش میکنیم تا این افزایش قیمت در استان اعمال نشود.

نایب رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج همواره پای کار است و در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش می‌کند افزود:تلاش میکنیم تا امنیت شغلی و مالی همشهریان زنجانی تامین شود.

کرمی در پایان با اشاره به اینکه مردم به شایعات در خصوص کمبود کالا‌های اساسی و مصرفی توجه نکنند، یادآور شد:همشهریان زنجانی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و اختفا، با سامانه ۱۲۴ تماس حاصل نمایند.
ارسال نظرات