خبرهای داغ:

برنامه‌های هفته کتاب در شاهرود اعلام شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از اجرای برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۲۴۷۰
|
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
برنامه‌های هفته کتاب در شاهرود اعلام شدرضا مهدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود ضمن تبریک به مناسبت هفته کتاب و دعوت از اقشار مختلف جامعه به حضور و فعالیت موثر در اجرای برنامه‌های هفته کتاب، برنامه‌های پیش‌بینی شده این اداره را همزمان با هفته کتاب وکتابخوانی تشریح کرد.
وی گفت: رونمایی کتاب، بازدید از کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، تجلیل از خادمان فرهنگ مکتوب (ناشرین و نویسندگان)، نمایشگاه و فروشگاه کتاب در فضای مجازی، بازدید از موسسات نشر و کتابفروشی‌ها و... از جمله فعالیت‌های این اداره در بخش کتاب می‌باشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود افزود: هفته کتاب فرصتی مغتنم برای قدردانی از همه تلاش‌گران حوزه کتاب و کتابخوانی است و فرصتی ارزشمند برای تقویت بنیه و افزایش ظرفیت‌های فرهنگی کشور، توسعه و هدایت و رونق صنعت نشر، تشویق مردم به کتاب و کتابخوانی و ایجاد عادت مطالعه به شمار می‌آید.
مهدیان تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی پایه گذاران اصلی فرهنگ کتابخوانی درجامعه هستند که می‌توانند با طرح برنامه‌های هدفمند و محتوامحور نوجوانان وجوانان را از گشت و گذار‌های بیهوده دردنیای مجازی به سمت حوزه ارزشمند کتاب وکتابخوانی سوق دهند.
وی با اشاره به وضعیت پیش آمده ویروس منحوس کرونا اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت این بیماری در سطح شهرستان بیشتر برنامه‌های هفته کتاب بصورت مجازی و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جهت سلامتی و اطمینان خاطر بیشتردراین زمینه برگزار می‌شود.
بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «دانایی، مانایی» از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار