در جمع مسئولان شهرستان فارسان عنوان شد:

مهار کرونا نیازمند تلاش و همت عمومی است

به همت حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان فارسان کارگروه مقابله با ویروس کرونا با حضور روسای بانک ها و ادارات شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۲۴۷۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛به همت حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید رجایی شهرستان فارسان جمعی از روسای ادارات شهرستان فارسان و روسای بانک های شهرستان با حضور در کارگروه مقابله با ویروس کرونا با راهکارهای عملی مقابله با این ویروس آشنا شدند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان در این نشست، با تقدیر از زحمات کادر بهداشت و سلامت و جهادگران عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، گفت: متاسفانه اوضاع شیوع کرونا در کشور عزیزمان و به تبع در استان چهارمحال و بختیاری  و  شهرستان فارسان مناسب نیست و مقابله با این ویروس منحوس یک عزم جدی و یک تلاش عمومی می طلبد.

حجت الاسلام مسلم رضایی در ادامه عنوان کرد: شهرستان فارسان در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و مقابله با این شرایط نیازمند و مستلزم همکاری عموم مردم و مسئولان است.

وی، رعایت دستورالعمل های بهداشتی را تکلیف همگانی برای حفظ سلامت خود و دیگران دانست و گفت: باید روسای بانک ها و ادارات شهرستان فارسان به این سمت و سو حرکت کنند که استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را نه تنها برای کارمندان زیر دست خود، بلکه حتی برای عموم مراجعه کنندگان الزامی بدانند و از ارائه خدمات به افرادی که ماسک ندارند خودداری کنند و شرایط را در محیط کاری خود به گونه ای بچینند که کمترین ارتباط مستقیم بین افراد وجود داشته باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار