در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا وسیمای مرکز گیلان مطرح شد:

لزوم مطالبه‌گری صداوسیما از مسئولان برای رفع مشکلات مردم

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره تلاش‌های دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه گفت: صداوسیما باید صدای مردم باشد و با مطالبه‌گری از مسئولان به دنبال رفع مشکلات مردم و امیدآفرینی در جامعه باشد.
کد خبر: ۹۲۹۲۴۸۰
|
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸

لزوم مطالبه‌گری صداوسیما از مسئولان برای رفع مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا وسیمای مرکز گیلان ضمن تقدیر از تلاش‌های این سازمان در راستای پوشش رسانه‌ای اخبار خدمت‌رسانی سپاه قدس گیلان اظهار داشت: امروز دشمن به دنبال تزریق ناامیدی در جامعه است و رسانه ملی باید تلاش کند تا با نشان دادن اخبار حوزه خدمت‌رسانی، امید را به جامعه تزریق کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه انقلاب و ملت ایران تصریح کرد: امروز دشمنان با ایجاد امپراطوری‌های رسانه و راه‌اندازی شبکه‌های معاند در تلاش است تا اذهان جهان را نسبت به ملت ایران بدبین کند و این مسئله نشان‌‌دهنده آن است که مستکبران جهان از صدور گفتمان انقلاب در سال‌های اخیر در سراسر جهان ترسیده‌اند.

لزوم مطالبه‌گری صداوسیما از مسئولان برای رفع مشکلات مردم

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری هرچه بیشتر صدا و سیما به منظور مقابله با عملیات روانی استکبار جهانی گفت: وظیفه صدا و سیما این است که در گام اول پاسخ شبهه‌افکنی‌های دشمن را روشنگری بدهد ودر گام دوم نیز چهره حقیقی دشمن را برای مردم هویدا کند.

سردار عبدالله‌پور مسئله معیشت را اولویت اصلی امروز مردم دانست و خاطرنشان کرد: صداوسیما باید صدای مردم باشد و با مطالبه‌گری از مسئولان به دنبال رفع مشکلات مردم و امیدآفرینی در جامعه باشد.

به گزارش بسیج، این نشست با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان و مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان برگزار شد.

در این نشست مدیران واحد خبر صداوسیمای مرکز گیلان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات