پویش «ایران مهربان» در زنجان اجرا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنینTپویش «ایران مهربان» و طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی در استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۲۶۹۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۶

هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد: در حال حاضر قریب به 4 هزار  نفر از ایتام و فرزندان محسنین استان زنجان مورد حمایت این کمیته امداد هستند که ۱۹۳ نفر از فرزندان محسنین فاقد حامی هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه هدف از اجرای این پویش بهبود وضعیت معیشتی ایتام و فرزندان محسنین مورد حمایت کمیته امداد است، افزود: در حال حاضر،  با مشارکت خوب حامیان و خیران زنجانی سرانه پرداختی به ایتام ۸۳۶ و فرزندان محسنین ۳۱۹ هزار تومان است که با اجرای این پویش سرانه پرداختی به آنها  افزایش قابل ملاحظه ای می یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: قریب به ۴ هزار یتیم و فرزند محسنین در استان تحت حمایت کمیته امداد بوده و ۲۴ هزار حامی در کمک به این ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان زنجان را همراهی می‌کنند.

 

صفری گفت: با اجرای پویش «ایران مهربان» امید است تا پایان سال‌جاری هیچ یتیمی در استان بدون حامی نباشد و در سطح استان ۲۲ هزار ۷۴۳ حامی جدید جذب شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: اجرای طرح هر کارمند یک حامی در دستگاه‌های استان در تحقق این هدف نقش موثری داشته و سایر اصناف و اقشار جامعه نیز می‌توانند در کنار کارمندان در این طرح مشارکت داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳ هزار و ۳۵۰ دانش‌آموز و ۲۶۱ دانشجو نیز حمایت می‌شوند که با توجه به نیازهای مختلف این دانش‌آموزان و دانشجویان، نیازمند حمایت حامیان و خیران نیکوکار هستیم.

 

صفری با اشاره به اینکه برای مشارکت در پویش ایران مهربان هر فرد می‌تواند با هر مبلغی حامی طرح اکرام ایتام و محسنین شود، اظهار کرد: شیوه‌های مشارکت طرح معنوی اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام در سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir، ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ تماس و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار