نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

اقتصاد مقاومتی می تواند فضای کسب و کار کشو را بهبود بخشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتى و استفاده از ظرفیت‌هاى داخلى می توان ارزش پول ملى كشور را تقویت و فضاى تولید ملى و كسب و كار را بهبود داد.
کد خبر: ۹۲۹۲۷۳۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در برنامه پیام جمعه افزود: ریزش قیمت دلار، فقط اختصاص به ایران نداشته است و در همه دنیا اتفاق افتاده است. دلار به‌عنوان شاخص اصلى در مبادلات جهانى، بر اقتصاد دنیا، تحمیل شده است. اتفاقى كه خوشایند کشورهای دنیا نیست.

وی در بخش  دیگر سخنان خود با اشاره به انتخابات امریکا گفت: انتخابات آمریکا در واقع یك زلزله سیاسى اجتماعى و شکست كشوری که مهد قدرت و جلال تمدن غرب به شمار میرود است برونداد چنین نظامی چیزى جز لجنزار عفن نیست.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: طرح«اقدام راهبردى براى لغو تحریمها» مجلس در واقع یك مقابله به مثل عملى در برابر استكبار جهانى است كه آنان را به تحرك بیشتر وا مى‌دارد.
وی اضافه کرد: طرح مجلس عامل بازدارنده‌اى بر سر راه زیاده‌خواهى‌هاى آمریكا است و آمریكا و تروئیكاى اروپایی را به سمت لغو رفع تحریم‌ها سوق خواهد داد.
حجت الاسلام آل هاشم در ادامه بیان کرد: علامه طباطبایی، مفسری بزرگ، فیلسوفی سترگ، عارفی وارسته و فقیهی عالی مقام و صاحب آثاری وزین و ماندگار برای جهان اسلام، بلکه جهان بشریت هستند.
امام جمعه تبریز افزود: از جمله راه های رسیدن به معارف غنی اسلام در عصر غیبت و رفع خلا ها و مطالعه و شناخت آثار و اندیشه های علمی بزرگان دین و علمای ربانی است
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: علم با تمام ارزش ذاتی که دارد اگر انتقال نیابد، محبوس می ماند و کوچکترین ارزشی نخواهد داشت و این ببرکت کتاب است که علم در جامعه انتقال می یابد.

ارسال نظرات