خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس خبر داد

حمایت بسیج از دو پروژه علمی در طبس/پایه ریزی نشدن برنامه های حمایتی در سطح کلان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: یکی از اهداف معاونت علمی پژوهشی حمایت از مخترعین است و در سال جاری از دو پروژه علمی در زمینه های تولید خوراک دام ارزان قیمت و برطرف کردن شوره سر در طبس فعالیت داشته است.
کد خبر: ۹۲۹۲۹۹۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

سرهنگ علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره اینکه علم و پژوهش در کنار هم از مولفه های قدرت در هر کشوری است، اظهار داشت: هر جا علم بوده قدرت هم بود؛ بنا به فرمایش پیامبر اسلام اگر علم در چین هم باشد بیاموزید و اینجا منظور از چین بُعد مسافت و دوری راه بوده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با اشاره به اهداف و عملکرد معاونت بسیج علمی و پژوهشی این شهرستان، گفت: معاونت علمی پژوهشی بسیج هم در همین راستا به دنبال کمک به ارتقا، حمایت و نوآوری علمی پژوهشی و فناوری در سطح شهرستان فعال است.

 

وی با اشاره به حمایت این معاونت از نخبگان علمی افزود: یکی از اهداف معاونت علمی پژوهشی حمایت از مخترعین است که این ناحیه در سال جاری از دو پروژه علمی در زمینه های تولید خوراک دام ارزان قیمت که سهل الوصول بودن آن و همچنین پروژه برطرف کردن شوره سر توسط دو بسیجی فعالیت داشته است تا پس از بررسی های مورد نیاز ثبت و به تولید انبوه برسد.


وی ادامه داد: همچنین در راستای حمایت از نویسندگان ، در سال جاری از نویسنده ای که تعداد 21 عنوان کتاب را تالیف کرده بود با هماهنگی با علمی پژوهشی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی حمایت لازم به عمل آمد و تا کنون تعداد 13 عنوان کتاب به چاپ رسیده است.


خبازی تاکید کرد: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با توجه به ظرفیت حلقات صالحین در گستره ی بسیج همیشه موضوع پیشرفت علمی و ارتقای تحصیلی بسیجیان عزیز در حلقه های صالحین را در اولویت فعالیت های خود قرار داده و نتیجه آن ورود تعداد زیادی از بسیجیان همین حلقه ها به دانشگاه ها و مراکز علمی کشور در سالیان اخیر بوده است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس مهمترین مشکلاتی که بر سر راه علم و پژوهش را پایه ریزی نشدن برنامه ها در سطح کلان در راستای حمایت مالی و معنوی دانست و افزود: این ناحیه سعی دارد با برطرف کردن مشکلات ثبت، گرفتن مجوزات لازم جهت تکثیر و حمایت های مالی از مخترین و همچنین اقدامات علمی در راستای دروس دانش آموزان و آشنا کردن بسیجیان با علم و پژوهش، موانع پیش روی آنان را برطرف کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها