فرمانده سپاه ساوه مطرح کرد:

هم افزایی بسیج برای مقابله با کرونا با محوریت مساجد

سرهنگ دستجانی گفت: در محله‌ها باید افراد دلسوز و توانمند به میدان آیند تا ضمن ضدعفونی محلات، اهدای بسته‌های معیشتی، قرنطینه محلات و رسیدگی به حال مبتلایان با نظارت دقیق و هماهنگ بتوانند این ویروس منحوس را شکست دهند.
کد خبر: ۹۲۹۳۱۷۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: بسیج در کنار دانشکده علوم پزشکی با هم افزایی در قرارگاه جهاد، سلامت و بهداشت با تامین نیروی انسانی و سازماندهی گروه‌های جهادی در ۱۹ محله ساوه با محوریت مساجد شروع بکار خواهد کرد تا شهرستان از وضعیت سیاه خارج شود.

وی افزود: در این طرح امامان جماعت، فرماندهان قرارگاه محله‌ها و پایگاه‌های مقاومت به عنوان دبیر اجرایی این قرارگاه مردمی در کنار معتمدین و مردم با سه رویکرد حمایتی با اهدای بسته‌های معیشتی، مراقبتی با هدف خدمت رسانی به افرادی که درگیر شدند و نیاز به کمک دارند و غربالگری و رویکرد نظارتی فعالیت خواهند کرد.

دستجانی گفت: در محله‌ها باید افراد دلسوز و توانمند به میدان آیند تا ضمن ضدعفونی محلات، اهدای بسته‌های معیشتی، قرنطینه محلات و رسیدگی به حال مبتلایان با نظارت دقیق و هماهنگ بتوانند این ویروس منحوس را شکست دهند.

فرمانده سپاه ساوه با تاکید بر اینکه مساجد به عنوان سنگر اول مبارزه با کرونا باید کارکرد‌های فرهنگی و اعتقادی خود را حفظ کنند، تصریح کرد: متصدیان شهرستانی هم حامیان قرارگاه محلی هستند تا با ظرفیت حداکثری الگویی از کار جهادی را به منصه ظهور برسانند
ارسال نظرات