خبرهای داغ:

ساده‌زیستی امیر دادبین

بخشندگی و ساده‌زیستی وی (پدر) انتخابی درونی است و ارتباطی با کم‌لطفی مسئولین در حق وی ندارد که او در تمام این سال‌های بیماری از عزت و احترام و همراهی مسئولین ارتش بهره‌ای بسیار داشته و دارد.
کد خبر: ۹۲۹۳۳۳۷
|
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج

دختر امیر دادبین درخصوص فیلمی که طی روزهای گذشته از پدرش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، در یادداشتی نوشت: «سال‌ها پیش وقتی پدرم در کما بود به منزل ما زنگ می‌زدند و تسلیت می‌گفتند و ما هاج و واج مانده بودیم که چه شده است؟! در فلان شبکه ماهواره‌ای مرگ پدر را اعلام کرده بودند و آنچه ما در مورد زنده ‌بودن ایشان می‌گفتیم دروغ محسوب می‌شد!!!! رسانه‌ها با ما چه می‌کنند؟ هر آنچه که بخواهند! چگونه؟ با نشان دادن قسمتی از واقعیت و چاشنی اندکی ابهام و تحلیلی ظاهراً واقع‌بینانه که با بریده‌ای از واقعیت که نشان داده‌اند؛ می‌تواند هماهنگی داشته باشد.»
زهرا دادبین نوشت: «من مطلب زیر را می‌نویسم اگرچه می‌دانم که نوشته من قدرت مقابله با اهداف رسانه‌ها را ندارد. می‌نویسم برای قلب‌هایی که جریحه‌دار شد و چشم‌هایی که ‌تَر شدند و دوستدارانی که نگران شدند.»
در ادامه این مطلب آمده است: «مادیات هیچ‌وقت جزو ارزش‌های پدر نبوده ولی این به این معنی نیست که از امکانات و رفاه متناسب و معمول با شأن خود محروم بوده و یا قرار است محروم شود. بخشندگی و ساده‌زیستی وی انتخابی درونی است و ارتباطی با کم‌لطفی مسئولین در حق وی ندارد که او در تمام این سال‌های بیماری از عزت و احترام و همراهی مسئولین ارتش بهره‌ای بسیار داشته و دارد.»
دختر امیر دادبین افزود: «فیلمی که از امیر دادبین در بنگاه معاملات ملکی پخش شد؛ در راستای تصمیم شخصی امیر بود که حتی به همسر و فرزندانش هم نگفته بودند. پدر همیشه می‌گوید خانه‌ای که در آن ساکنیم (منزل سازمانی) برای من و مادرتان بزرگ است، شما خانه‌تان را در اختیار یک نیازمند قرار دهید و بیایید منزل ما با هم زندگی کنیم.»
در پایان یادداشت زهرا دادبین آمده است: «شاید مشکل از من است که به‌ اندازه او بخشنده نیستم و زندگی را چون او راحت نمی‌گیرم. بین بخشندگی و نیازمندی تفاوت بسیار است. بین آنچه اتفاق می‌افتد و آنچه رسانه نشان می‌دهد، فاصله بسیار است. میان ماه من با ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است.»

کیهان

ارسال نظرات
آخرین اخبار