فرمانده سپاه زرندیه:

اهدا ۳۰ سری جهیزیه ویژه زوج های جوان در هفته بسیج

فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به حضور سازمان یافته بسیج در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در عرصه محرومیت زدایی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ناحیه مقاومت بسیج زرندیه بصورت جدی وارد شده و گام‌های بزرگی را در این موضوع برداشته است که افتتاح طرح‌های انتقال آب شرب و آب کشاورزی، افتتاح منازل محرومین، مرمت و بازسازی و توسعه مساجد و حسینیه‌هاو ... از جمله اقداماتی بود که بسیج در سال ۹۹ در عرصه خدمت رسانی به مردم صورت داده است.
کد خبر: ۹۲۹۳۵۳۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه؛ در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج نشست خبری سرهنگ حسین روح افزا فرمانده سپاه زرندیه درمحل دفتر فرماندهی برگزار گردید.
در این نشست حسین روح افزا ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج، پیشرو خدمت و امید آفرین شعار امسال هفته بسیج است و بسیج با حضور در صحنه‌های مختلف کارنامه بسیار درخشانی را از خودش بجا گذاشته و خواهد گذاشت. وی افزود: امسال هم با تلاش‌های بسیجیان با ۵۰ عنوان برنامه در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، محرومیت زدایی و... در خدمت مردم شریف و بسیجیان دلاور شهرستان زرندیه خواهیم بود.
فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس بسیج بصورت سازمان یافته در جبهه‌های جنگ به صورت جدی واردصحنه شد؛ طوریکه ما شاهد پیروزی‌های زیاد و بزرگی بودیم، خاطرنشان کرد: در عرصه محرومیت زدایی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بسیج بصورت جدی وارد شده و گام‌های بزرگی را در این موضوع برداشته است که افتتاح طرح‌های انتقال آب شرب و آب کشاورزی، افتتاح منازل محرومین، مرمت و بازسازی و توسعه مساجد و حسینیه‌ها، ... از جمله اقداماتی بود که بسیج در سال ۹۹ در عرصه خدمت رسانی به مردم صورت داده است.
وی با تاکید بر اینکه بسیج بعنوان یک ارگان مردمی می‌تواند در خدمت تمام دستگاه‌ها و مدیران باشد گفت: بسیج زرندیه با هماهنگی ادارات و مجموعه‌های مرتبط به راه اندازی تیم‌های تذکر لسانی جهت مقابله با کرونا و گشت‌های بسیج برای کنترل قیمت‌ها در جهت مبارزه با گرانی و احتکار کالا‌های ضروری و اساسی مردم پرداخته و در کنار تمامی مدیران شهرستان برای حل مشکلات مردم قرار خواهد داشت.
سرهنگ حسین روح افزا با بیان اینکه سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه و اهدای ۳۰ دست جهیزیه به نو عروسان از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بسیج امسال اجرا خواهد شد اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص امسال، تصمیم بر آن شده که حداکثر استفاده از بستر فضای مجازی در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی، بصیرتی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا صورت گیرد.

ارسال نظرات