گزارش رییس سازمان بسیج ورزشکاران در سی و نهمین جلسه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور ؛
مهدی میرجلیلی در جلسه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور گزارشی از مهمترین فعالیت ها و برنامه های پیش روی این سازمان ارائه و از تهیه و تدوین نقشه راه فرهنگی ورزش کشور مبتنی بر گام دوم انقلاب اسلامی خبر داد .
کد خبر: ۹۲۹۳۵۹۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

مهدی میرجلیلی درسی و نهمین جلسه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور گزارشی از مهمترین فعالیت ها و برنامه های پیش روی این سازمان ارائه و از تهیه و تدوین نقشه راه فرهنگی ورزش کشور مبتنی بر گام دوم انقلاب اسلامی خبر داد .


میرجلیلی :نقشه راه فرهنگی ورزش کشور مبتنی بر گام دوم انقلاب اسلامی تدوین شده است
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران کشور؛ سی و نهمین جلسه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور به ریاست سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در حالی برگزار شد که

در این جلسه مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران به مناسبت در پیش بودن هفته گرامیداشت بسیج گزارشی از عملکرد فرهنگی این سازمان ارائه داد .
 
در این جلسه که جمشید تقی زاده و مهین فرهادی زاد معاونین وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند، رییس سازمان بسیج ورزشکاران با اشاره به اهمیت و فعالیت بسیج در کشور ، سخنان امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب را پیرامون نقش آفرینی بسیج برای اعتلای کشور مورد توجه قرار داد و گزارشی از اقدامات این سازمان از جمله همراهی با مردم در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در کمک مومنانه در دوران شیوع ویروس کرونا ارائه داد .

مهدی میر جلیلی از تهیه و تدوین نقشه راه فرهنگی ورزش کشور مبتنی بر گام دوم انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت : این نقشه راه در آینده نزدیک با حضور مسئولان جامعه وررش رونمایی خواهد شد .
ارسال نظرات