خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید مطهری تازه شهر:

استکبار جهانی نفس‌های آخر را می‌کشد

فرمانده حوزه شهید مطهری تازه شهر سلماس گفت: ایادی استکبار جهانی نفس‌های آخر را می‌کشد.
کد خبر: ۹۲۹۳۸۹۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، سرهنگ پاسدار جابر علیخانی فرمانده حوزه شهید مطهری تازه شهر سپاه سلماس در جمع بسیجیان  این حوزه، اظهار کرد: دلیل اینکه استکبار جهانی دست به کار‌های جنون آمیز می‌زند، این است که عرصه را بسیار تنگ می‌بیند و نفس‌های آخر خود را می‌کشد، کشور‌های استکباری خود بهتر می‌دانند که به بن بست رسیده‌اند.

علیخانی عنوان کرد: هیچ کسی نسبت به انسان دیگر حق حکومت ندارد و همه‌ی هشت میلیارد انسان روی کره‌ زمین حقوق یکسانی دارند.

فرمانده حوزه شهید مطهری سپاه سلماس، گفت: استکبار جهانی از تمام دنیا طلبکار است، هرجا که پا می‌گذارند، جنگ و آشوب به پا می‌کنند ولی با کمال پررویی از حقوق بشر، حقوق زنان و ... دم می‌زنند.

علیخانی با اشاره به اینکه مردم ایران در مواجهه با ویروس کرونا خوش درخشیدند، گفت: هیچ چیز برای انسان خیر محض نیست و شر محض هم نیست، بلکه این نوع نگاه انسان است که به هر موضوعی ماهیت می‌بخشد.

این مسئول در ادامه سخنان خود از همکاری و همدلی بسیجیان در رزمایش کمک به هموطنان آسیب دیده از این وروس منحوس تشکر کرد و گفت: بسیجیان در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در میدان حاضر شدند و تا ریشه کن شدن این ویروس از هیچ اقدامی دریغ نخواهند کرد.

وی از اقدام بسیجیان برای گندزدایی، جمع آوری و تحویل بسته های معیشتی، حضور گروه‌های جهادی پزشکی در مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی و پرستاری قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات