خبرهای داغ:
امام جمعه اهر:

اقتصاد مقاومتی تنها راه شکست تحریم‌های دشمنان است

امام جمعه اهر بابیان این‌که اقتصاد مقاومتی تنها راه شکست تحریم‌های دشمنان است گفت: متاسفانه برخی از مسئولان برای شکستن تحریم‌ها چشم به خارج از کشور دوخته‌اند.
کد خبر: ۹۲۹۳۸۹۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در اهر بابیان این‌که اعتلا و اعتقاد باعث ارتقای انسان می‌شود، اظهار داشت: بسیج نماد حکومت مردمی و دینی است، یعنی اگر بخواهیم در حاکمیت اسلامی مردم‌سالاری را نشان دهیم؛ بسیج بهترین آئینه می‌تواند باشد.

وی افزود: بسیج اقشار در تمامی لایه‌های جامعه حضور دارد و این‌طور نیست که حاکمیتی باشد و این مردم هستند که کشور را در زیر سایه مدیریت مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب اداره می‌کنند.

حجت الاسلام حاجی زاده ادامه داد: تولد بسیج هم‌زمان با پیروزی انقلاب اسلامی بوده و اکنون شاخه‌های این نیروی مردمی و تفکر انقلابی به سرتاسر جهان گسترده شده و از پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه درآورده است.

وی با اشاره به این‌که دشمنان درصدد از بین بردن تفکر بسیجی و انقلابی هستند، اما کور خوانده‌اند نمی‌توانند با روحیه و تفکر بسیجی مقابله کنند، گفت: متأسفانه برخی از اظهارات مسئولان در رابطه با تحریم‌های اقتصادی؛ ناامید کننده است.

امام جمعه اهر؛ تقویت اقتصاد، استفاده از توان داخلی و تولید را ملی تنها راه حل مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان در شرایط کرونایی دانست، ابراز داشت: شعار «ما می‌توانیم» برای مقابله با تحریم‌ها قوت قلب است، اما اگر بخواهیم چشم به دشمنان بدوزیم قطعاً شکست خواهیم خورد.

حجت الاسلام حاجی زاده اضافه کرد: اگر قرار بود با تکیه بر دشمنان؛ تحریم‌ها لغو می‌شد چه نیازی به تقویت اقتصاد درون و تولید ملی داشتیم، در مجموع برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها نیاز به توان داخلی داریم.

وی با تاکید بر این‌که اشاعه تفکر امام راحل ورهبر فرزانه انقلاب از وظایف امروز ما در هر سمت و مقام و جایگاهی هستیم، بیان کرد: در هر شرایطی باید دلسوز انقلاب اسلامی و متعهد به خون پاک و آرمان‌های شهدا باشیم.

امام جمعه اهر خاطرنشان کرد: از هر چیزی که یأس و ناامیدی مردم از جمله اظهارات نسنجیده و تقابل جناح‌های سیاسی را در پی دارد پرهیز کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها