برنامه های هفته بسیج شهرستان ساوه تبیین شد:

80 عنوان برنامه در هفته بسیج در ساوه اجرا می شود/افتتاح ۴باب منزل مسکونی برای نیازمندان در هفته بسیج

سرهنگ دستجانی در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج با اشاره به شعار هفته بسیج «بسیج پیشرو خدمت، امید آفرین» گفت: ۸۰ عنوان برنامه در راستای روز شمار برنامه های بسیج در این هفته در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۴۰۱۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، سرهنگ پاسدار حجت اله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه با بیان اینکه به دلیل پیک سوم ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بیشتر برنامه‌ها با رویکرد خدمات‌رسانی بوده و به صورت مجازی و با حداقل افراد برگزار می‌شود، اظهار داشت: این برنامه‌ها حول محور‌های انقلابی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، سازندگی، اجتماعی و... است.

وی افزود: استراتژی دشمن به دنبال ایجاد مشکل در تمام زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و... است و بسیج به دنبال حل مسئله و مشکلات بوده و در این راستا قدم بر می‌دارد.

سرهنگ دستجانی با تاکید بر اینکه امروز بسیج پایگاه مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی است، ادامه داد: ۳۶ درصد جمعیت مردم ساوه عضو بسیج هستند.

وی با اشاره به اینکه ایمان، وحدت و پیروی از مقام معظم رهبری؛ رمز پیروزی در تمام مشکلات مقابل انقلاب اسلامی است، افزود: عملیات روانی و فضای مجازی در دستور کار دشمنان قرار گرفته و یکی از وظایف بسیج پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص انقلاب و مسئولان است.

وی با اشاره به عقد تفاهم‌نامه بسیج و وزارت بهداشت، تصریح کرد: در راستای این تفاهم‌نامه، ایجاد ۱۶ قرارگاه سلامت محله محور در دستور کار قرار گرفته که با تشکیل کمیته‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی نسبت به نظارت بر نحوه اجرای دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، شناسایی و کمک به نیازمندان و همچنین بحث‌های مراقبتی بیماران کرونایی در محلات اقدام می‌کنند و هدف از این طرح جلوگیری از ورود بیماران به بیمارستان‌ها و همچنین شناسایی و هدایت بیماران مبتلا به کرونا است.

به گفته وی، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، افتتاح چهار باب منزل مسکونی ویژه نیازمندان، توزیع بسته‌های کمک معیشتی، کلنگ‌زنی ساخت مسجد در یکی از محلات ساوه، معاینه رایگان مردم توسط جهادگران سلامت در محلات آسیب‌پذیر و همچنین ضدعفونی مناطق، نذر خون توسط بسیجیان، رزمایش ثامن در فضای مجازی با نشست‌های روشنگرانه، قدردانی بسیجیان از پرستاران و مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا با حضور در بیمارستان‌های سطح شهرستان، برپایی کارگاه‌های آموزشی برای کاهش معضلات اجتماعی به ویژه در محلات حاشیه‌نشین و شنیدن مطالبات مردم برای برطرف کردن آنها، تقدیر از پایگاه‌های بسیج و بسیجیان نمونه از جمله برنامه‌های هفته بسیج در ساوه می‌باشد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار