خبرهای داغ:
مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان خبر داد

شناسایی بسترهای ارتکاب جرائم حوزه بهداشتی با هدف پیشگیری از جرائم

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: شناسایی عوامل و بسترهای ارتکاب جرائم حوزه بهداشتی و هماهنگی با دستگاه‌های مسئول اقدامی موثر و راهگشا در راستای پیشگیری جرائم علیه بهداشت عمومی است.
کد خبر: ۹۲۹۴۰۲۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷

شناسایی بسترهای ارتکاب جرائم حوزه بهداشتی با هدف پیشگیری از جرائمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین عسگری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف پیشگیری از جرائم علیه بهداشت عمومی با رویکرد تامین امنیت غذائی اقدامات پیشگیرانه در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان با شناسایی دستگاه‌های مسئول در استان در حوزه بهداشت عمومی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت، ارکان عمده آن شامل تعیین نیازهای بهداشتی و شناسایی عوامل و خطراتی که سلامت فرد و جامعه را تهدید کند و نیز اولویت‌بندی نیازها و یافتن نقاط ضعف و قوت در ارزشیابی وضعیت بهداشتی جامعه صورت گرفته است.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان اضافه کرد: یکی از اقدامات مناسب در حوزه پیشگیری تلاش در سالم‌سازی محیط زیست از طریق افزایش سطح آگاهی‌های بهداشتی جامعه، بیماریابی و مهار بیماری‌های واگیر و پیشگیری از ابتلاء افراد جامعه به بیماری است.

وی با بیان اینکه این اقدامات می‌تواند در پیشگیری از جرائم علیه بهداشت عمومی موثر باشد، تاکید کرد: یکی از اقدامات مناسب در معاونت شناسایی عوامل و بسترهای ارتکاب جرائم حوزه بهداشتی و هماهنگی با دستگاه‌های مسئول در راستای پیشگیری از این جرائم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات