گزارش تصویری:

نشست خبری تشریح برنامه‌های سپاه قدس گیلان در هفته بسیج

نشست خبری تشریح برنامه‌های سپاه قدس گیلان در هفته بسیج با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مسئولان این نهاد در رشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۴۱۲۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، نشست خبری تشریح برنامه‌های سپاه قدس گیلان در هفته بسیج با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مسئولان این نهاد در رشت برگزار شد.

پویش نذر خون پیشکسوتان جهاد و شهادت، توزیع روزانه 4 هزار پُرس غذایی گرم و مواد ضدعفونی کننده در مناطق محروم، برنامه زنده تلویزیونی "حدیث عشق" به‌مناسبت هفته بسیج و 
برگزاری دعای ندبه و سخنرانی فرهنگی مذهبی با موضوع "بسیج پیشرو و پیشگام ظهور و توسل برای ریشه‌کنی کرونا همراه با پخش زنده، بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج است.

آئین بزرگداشت شهدای سلامت و تقدیر از مدافعان سلامت، پویش سلیمانی‌ها، رونمایی از مستند تلویزیونی عشق ایثار با محوریت نقش معلمان بسیجی و جهادی در حوزه تعلیم و تربیت در شرایط بیماری کرونا و تبادل تفاهمنامه بسیج جامعه کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی برای صدور برنامه‌های زراعی باغی جزو دیگر برنامه‌های هفته بسیج در گیلان به‌شمار می‌رود.

دوره آموزش پدافند غیرعامل در صنعت ساختمان، توزیع بسته‌های معیشتی، تجلیل از خادمان بسیجی مساجد، تبادل تفاهم‌نامه سازمان بسیج جامعه کشاورزی و نوغانداری کشور برای حمایت از زنجیره پرورش ابریشم و آغاز به‌کار طرح باغ کارخانه برای حمایت از محصول چای و اجرای طرح حمایت از 200 باغ چای نیز در گیلان اجرا خواهد شد.

توزیع لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و برگزاری ویزیت رایگان پزشکی، مشاوره حقوقی و تحصیلی در 22 محله آسیب‌پذیر استان، اهدای خون توسط کارمندان بسیج ادارات واکسیناسیون 10 هزار قطعه طیور بومی و تفاهم‌نامه فرهنگی هنری اجتماعی با سازمان بهزیستی، افتتاح‌ کارگاه تولید ماسک و رژه موتوری و خودرویی نمایش اقتدار بسیج به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج، آزادی زندانیان غیرعمد ورزشکار و مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی نیز جزو دیگر برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات