اجرای 64 برنامه به مناسبت هفته بسیج در بهمئی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت: ما در طول هفته بسیج در شهرستان بهمئی ۶۴ برنامه داریم ؛ با توجه به شرایط حاد کرونا بیشتر برنامه های ما در فضای مجازی برگزار می‌شود .
کد خبر: ۹۲۹۴۵۱۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد,  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک آغاز هفته بسیج و تبیین جایگاه تفکر بسیجی، به تشریح برنامه های متنوع اجرایی برای این هفته در بهمئی پرداخت.
سرهنگ پاسدار باقر پسنده  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس،گفت: امروز از کسانی یاد می کنیم که با تقدیم شیرین ترین دارایی های خود یعنی جانشان و همچنین کسانی که مدال افتخار جانبازی را بر گردن دارند، مایه افتخار،عظمت و عزت ایران اسلامی شدند.
وی افزود: جانبازان، ایثارگران و رزمندگان ما مایه افتخار و سرمایه‌های اجتماعی کشور ما هستند، بوسه بر دست همه رزمندگان عزیز و پدران و مادران شهدا می زنیم.
پسنده در ادامه با تبیین جایگاه بسیج در جامعه گفت: امروز شاخه های تنومند شجره طیبه بسیج مایه امیدواری ملت مقتدر و همیشه در صحنه ایران و همه مظلومان در سراسر جهان شده است.
وی خاطرنشان کرد:نام بسیج لرزه بر اندام دشمنان انقلاب و اسلام می اندازد، به فرمایش امام راحل(ره) اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد.
وی ادامه داد: الحمدلله این تفکر بسیجی، این روحیه انقلابی و جهادی تا امروز انقلاب اسلامی را بعد از بیش از ۴۰ سال از همه گردنه های پر پیچ و خطرناک عبور داده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی تصریح کرد: امام (ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند تا امروز این ارتش ده ها میلیونی ضامن بقا، استمرار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.
پسنده گفت: تمام کشورهای منطقه امروز بسیج را الگوی خود قرار دادند و با تشکیل بسیج مردمی در کشور خود توانستند مقابل زیاده خواهی های متجاوزین بایستند؛ این هفته را خدمت همه بسیجیان عزیز تبریک عرض می کنم.
وی افزود: خدمات بسیج بر هیچ کس پوشیده نیست ، بسیج در هر حوزه‌ای ورود کرد امید آفرینی در سطح جامعه ایجاد کرد و روحیه بسیجی مایه عزت و افتخار ماست.
پسنده ادامه داد: امروز خدمات بسیج در سراسر کشور زبانزد عام و خاص است، در همه زمینه ها چه حوادث غیرمترقبه مانند سیل، زلزله ،آتش سوزیو در حوزه‌های پزشکی،آموزشی و عمرانی اردوهای جهادی بسیجیان خدمات قابل قبولی ارائه دادند و در همه این حوزه ها بسیج حرف برای گفتن دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت: ما در طول هفته بسیج در شهرستان بهمئی ۶۴ برنامه داریم ؛ با توجه به شرایط حاد کرونا بیشتر برنامه های ما در فضای مجازی برگزار می‌شود .
پسنده ادامه داد: برنامه شاخص همه این برنامه ها سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس است که توسط بسیجیان مشاهده می‌شود تا با گوش جان سپردن به سخنرانی مقام معظم رهبری در ۵ آذر ، این فرمایشات مهم را سرلوحه برنامه های خود قرار می دهیم انشالله که راه گشایی باشد برای همه ملت بابصیرت ایران.
وی دیدار با خانواده شهدا با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، ادامه رزمایش کمک های مومنانه با توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر، اعزام گروه های جهادی به نقاط محروم شهرستان با ارائه خدماتی در حوزه عمرانی، آموزشی، فرهنگی و بهداشتی به مردم را از برنامه های مهم هفته بسیج بهمئی عنوان کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی تصریح کرد: در این هفته فراخوانی گردان های بیت المقدس و گردان های امام علی را در دستور کار داریم، مسابقات کتابخوانی و مسابقات فرهنگی و دینی در سطح شهرستان به صورت مجازی برگزار می شود و همچنین به پاس زحمات همه ایثارگران و جانبازان شهرستان، برنامه تجلیل از این بزرگواران و تقدیر از بسیجیان نمونه یک سال گذشته را در دستور کار داریم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات