نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: بسیج، نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها بوده و تفکر بسیجی، الهام‌بخش مقاومت در عصر حاضر است.
کد خبر: ۹۲۹۴۵۸۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم روز جمعه در برنامه پیام جمعه، با بیان این‌که بسیج، لشکر مخلص خدا، اهل گمنامی و بی نشانی و عاشق شهادت است، اظهار کرد: بسیج، بهترین مدافع اسلام و انقلاب است.

وی با تاکید بر این‌که قرار گرفتن در مقطع زمانی تحقق سند چشم انداز بیست ساله ایران اسلامی، از ویژگی‌های ممتاز دولت آینده است، افزود: دولت آینده، باید حداکثر تلاش خود را برای تحقق سند چشم انداز بکار گیرد.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: مقابله با ایران انقلابی جزو ماهیت دستگاه حاکمه‌ آمریکا و اصل دائمی صهیونیسم جهانی است که به‌هیچ وجه تغییر نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: برخورداری از هویت اسلامی، ایرانی، انقلابی و پویایی طریق جامعه مهدوی، پیشتازی در اخلاق و رفتار حسنه، دست یابی به نظام فراگیر، کارآمد و منسجم فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه از جمله اهداف نقشه مهندسی فرهنگی کشور در سند چشم انداز ۱۴۰۴ کشور است.

امام جمعه تبریز با اشاره به سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: ایشان، از نظر علمی در میان علمای شیعه برجسته است، اما جنبه امامزاده بودن ایشان در بین مردم غلبه دارد.

وی افزود: تلاش علمی، دفاع از آئین اسلام، رفع اشکال و شبهات مخالفان، تبیین انگیزه‌های‌های صحیح اسلامی، ایجاد شبکه ارتباطی با شیعیان در مناطق مختلف از طریق نمایندگان و رساندن پیام‌ها و پیک‌ها، تقویت سیاسی رجال و عناصر مهم شیعه، فعالیت‌های سری سیاسی علی‌رغم تمام کنترل‌ها و مراقبت‌های حکومت عباسی از امام حسن عسکری، مهم‌تر از همه آماده سازی شیعیان برای دوران غیبت از جمله فعالیت‌های موثر آن حضرت هستند.

ارسال نظرات