فرمانده سپاه ناحیه بینالود از اجرای بیش از ۶۰ برنامه در هفته بسیج با رویکرد خدمت خالصانه و موئمنانه در شهرستان بینالود (طرقبه و شاندیز) خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۵۰۳۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
سرهنگ دوم پاسدار روح الله پسندیده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ عنوان نمود: با توجه به شرایط ویژه امسال، یکی از محوری‌ترین برنامه‌های بسیجیان شهرستان تلاش آن‌ها در اجرای هر چه بهتر طرح هر مسجد یک سنگر سلامت با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا می‌باشد.

وی با توجه به شعار محوری هفته بسیج با عنوان بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین افزود: در راستای خدمت رسانی به مردم برنامه‌هایی همچون ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم، اهدای خون، توزیع بسته‌های بهداشتی، کمک تیم‌های امر به معروف در حوزه سلامت و مساعدت در بازسازی خانه‌های تعددای از نیازمندان در آستانه شروع فصل سرما توسط گروه‌های جهادی بسیج شهرستان آغاز شده است.

پسندیده با اشاره به اینکه در مجموع بیش از ۶۰ برنامه در هفته بسیج با رویکرد خدمت خالصانه و موئمنانه در شهرستان طرح ریزی و توسط جهادگران بسیجی در حال انجام است از تجلیل خانواده ایثارگران و شهدا، خصوصا خانواده شهدای عرصه سلامت، خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه بینالود ضمن اشاره به برگزاری مسابقات و برنامه‌های متنوع فرهنگی در فضای مجازی تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی کنونی و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی شایسته است برنامه‌های هفته بسیج در سال جاری با رویکرد کمک‌های مومنانه و خدمت رسانی پیگیری شود لذا در این راستا بیش از یک هزار بسته کمک معیشتی به همت گروه‌های جهادی بسیج خواهران و برادران شهرستان بینالود تهیه و در طول هفته با برکت بسیج به معسرین و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در سطح شهرستان اهدا خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها