خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با بسیج عنوان کرد

بازتعریف هویت بسیج و تعمق در فهم آن از ضروری‌ترین نیازهای نسل امروز

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: امروز بازتعریف هویت بسیج و بسیجی و تعمق و تدبر در فهم آن یکی از ضروری‌ترین نیازهای نسل امروز است.
کد خبر: ۹۲۹۵۰۳۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷

بازتعریف هویت بسیج و تعمق در فهم آن از ضروری‌ترین نیازهای نسل امروزحجت‌الاسلام مسیح‌اله عبدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: حیثیت امروز نظام مدیون بسیج و رشادت‌های آنان در ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اگر بخواهیم معنی و مفهوم بسیج و بسیجی را در ادبیات انقلاب اسلامی جستجو کنیم باید به اندیشه امام خمینی(ره) رجوع کنیم که فرمودند «بسیج نهادی است اجتماعی با ابعاد متعدد».

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: اگر بخواهیم معنی و مفهوم بسیج و بسیجی را در ادبیات انقلاب اسلامی جستجو کنیم باید به اندیشه امام خمینی(ره)  رجوع کنیم؛ که فرمودند «بسیج نهادی است اجتماعی با ابعاد متعدد»؛ که در این اندیشه، بسیج به عنوان یک سازمان نظامی تعریف نشده که فقط در جنگ کاربرد داشته باشد .

وی گفت: بسیج سازمانی است گسترده که پاسخگوی نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است بنابراین با بخش‌های دیگر نظام اسلامی چنان گره خورده است که انفصال و کنار رفتن آن فقط با انحلال جامعه اسلامی متصور است.

عبدی ابراز داشت: مهمترین ماموریت‌های بسیج در حال حاضر مقابله با استکبار و جهانخواران به ویژه دشمن اصلی انقلاب؛ آمریکا است.

وی افزود: امروز بازتعریف هویت بسیج و بسیجی و تعمق و تدبر در فهم آن یکی از ضروری‌ترین نیازهای نسل امروز بسیج است، که بدون توجه به آن بسیج در معرض تهدید خطرها و آفات جدی قرار خواهد گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: مسئولان وظیفه دارند در حفظ روحیه ایثار و خدمتی که از ویژگی‌های مهم بسیج است تلاش کنند و از تجمل گرایی، عدم کارایی در عرصه‌های مسئولیتی و بی‌توجهی در روحیه و عواطف مردم، بپرهیزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات