سعید زعفری هشجین
امروز که کرونا به یک چالش بزرگ برای کشورهای جهان تبدیل شده، تفکر و کار جهادی بسیج می‌تواند بهترین الگو و راهکار برای مقابله با این ویروس باشد.
کد خبر: ۹۲۹۵۱۱۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶

تفکر و کار جهادی بسیج می‌تواند بهترین الگو برای مقابله با ویروس کرونا باشد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کوثر در گفتگو با بسیج گفت :  امروز اقدامات و فعالیت‌های جهادی جوانان در مساجد و مجموعه بسیج مانند مبارزه و جهاد جوانان در هشت سال جنگ تحمیلی است.

پور رحمان حضور و فعالیت جهادی جوانان را مایه افتخار جامعه و کشور دانست و افزود: وقتی که کارهای تربیتی به شکل درست انجام شود، جوانان و نوجوانان بسیجی پای کار می‌آیند و این حلقه‌های تربیتی به گروه‌های جهادی تبدیل می‌شوند و در موقعیت‌های مهمی همچون بحران ویروس کرونا به اقدامات جهادی ارزشمندی می‌پردازند.

وی تصریح کرد: مساجد به عنوان مکانی برای نماز و عبادت، طلاب و روحانیون در حوزه های علمیه و بسیجیان در پایگاه های مقاومت بسیج با پرداختن به اقداماتی از جمله تولید ماسک و دستکش در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند.

پور رحمان به اجرای رزمایش طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  اشاره کرد و گفت :  بسیجیان این شهرستان پای کار قرارگاه مقابله با ویروس کرونا هستند و  امروز که ویروس کرونا به یک چالش بزرگ برای کشورهای جهان تبدیل شده، تفکر و کار جهادی بسیج می‌تواند بهترین الگو و راهکار برای مقابله با این ویروس باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار