خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفت‌وگو با بسیج:

مهمترین دستاورد بسیج پیروزی انقلاب و هویت‌بخشی به جوانان است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مهمترین دستاورد بسیج پیروزی انقلاب، هویت‌بخشی به جوانان، برقراری امنیت در کشور در زمان‌های بحران است.
کد خبر: ۹۲۹۵۲۳۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

مهمترین دستاورد بسیج پیروزی انقلاب و هویت‌بخشی به جوانان استفرزانه رضیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج صمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه بسیج مجموعه‌ای است که در آن پاک‌ترین، فداکارترین، آماده به کار ترین جوانان کشور برای رسیدن به اهداف عالی در پایگاه مساجد گرد هم می‌آیند، اظهار داشت: بسیجیان در سخت‌ترین شرایط در عرصه‌های مختلف ورود پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه فرد بسیجی باید به یاد خدا باشد و بر او توکل کند، گفت: انقلابی بودن، اخلاص، امیدواری، نشاط، شجاعت، غیرت، بصیرت و مردمی بودن از بارزترین خصوصیات یک فرد بسیجی است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌های فرهنگی، تربیتی، نظامی، رزمی و حتی اقتصادی وارد شده است، عنوان کرد: در هر برهه از زمان که شرایط اقتضا کرده با ورود بسیجیان با تفکر و روحیه جهادی بسیاری از مشکلات برطرف شده است و بسیجیان به خوبی درخشیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین دستاورد بسیج پیروزی انقلاب، هویت‌بخشی به جوانان، برقراری امنیت در کشور در زمان‌های بحران است، ابراز کرد: بسیج در جنگ نرم با شکوفاسازی استعدادهای نسل جوان در عرصه‌های دفاعی و امنیتی، هنری، فضای مجازی با هدف پیشبرد انقلاب اسلامی، نقش‌آفرینی است.

رضیان با بیان اینکه فعالیت‌های انقلابی بسیج در تعامل با مردم بسیار راضی‌کننده بوده است، ادامه داد: این فعالیت‌ها در کمک مومنانه، تهیه جهیزیه، تامین مسکن، تهیه سیسمونی، گوشی و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند و امدادرسانی در هنگام حوادث طبیعی مانند سیل سال ۹۸ ظهور و بروز پیدا کرده است.

وی افزود: بسیجیان افراد توانمندی هستند که با توکل بر خدا و تکیه بر توانمندی‌ها و بهره‌گیری از نخبگان علمی و بحث کارآفرینی اقتصاد مقاومتی می‌توانند در جنگ اقتصادی و تحریم‌های شدید پیروز و سربلند بیرون آیند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه چندین سال است مقام معظم رهبری عنوان شعار سال جدید حول محور مسائل اقتصادی بیان می‌کند، گفت: خواهران بسیجی با آموختن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای وارد بازار کار شده‌اند و اغلب از کارآفرینان موفق محسوب می‌شوند.

وی گفت: بسیاری از خواهران بسیجی در زمینه اشتغالزایی و خودکفایی تلاش‌های فراوانی کرده‌اند و در زمینه سفالگری، میناکاری، خیاطی و ... به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌اند.

رضیان با بیان اینکه با توجه به نام بسیج مستضعفین باید باری از مشکلات افراد مستضعف و کم درآمد برداشته شود و فضای امنی را در جامعه ایجاد کرد، گفت: بسیج در خصوص آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، طلاق، فقر، فضای مجازی ورود پیدا کرده است و با برطرف کردن مشکلات رضایت‌مندی مردم را به دست آورده است.

وی با اشاره به اقدامات بسیج در دوران شیوع بیماری کرونا گفت: در این دوران که کشورهای به ظاهر متمدن با کمبود گان و ماسک روبه رو بودند بسیجیان با تولید این اقلام به تولید انبوه رسیدند و زیبا درخشیدند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در تشریح برنامه‌های هفته بسیج با بیان اینکه اکثر برنامه‌ها با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، مسابقات و پاسخگویی به شبهات مجازی و توزیع بسته‌های حمایتی در قالب کمک مومنانه از جمله برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات