فرماندار دلفان:

تجهیزات ستاد بحران دلفان کافی نیست

فرماندار دلفان گفت: امکانات و تجهیزات دستگاه‎‌های عضو ستاد بحران این شهرستان کافی نیست که این کمبود در سیل سال گذشته بیش از پیش نمایان شد.
کد خبر: ۹۲۹۵۴۳۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حشمت بهمنی افزود: حوزه‌های راهداری، شهرداری و امدادی بیش از سایر بخش‌ها نیازمند تامین تجهیزات هستند که انتظار می‌رود با همکاری مدیران استان، اقدام لازم جهت تقویت امکانات مورد نیاز انجام گیرد.

وی افزود: نبود امکانات و ماشین آلات مورد نیاز در جریان سیل سال گذشته، ستاد بحران شهرستان دلفان را با مشکل مواجه و روند امدادرسانی را مختل کرده بود.

وی دلفان را یک شهرستان حادثه خیز دانست و ادامه داد: با توجه به آغاز فصل سرد و بارندگی ها، دستگاه‌های عضو ستاد بحران آمادگی لازم را داشته باشند و با شناسایی نقاط آسیب پذیر، لایرروبی رودخانه و بازگشایی پل‌ها را در اولویت قرار دهند.

وی تاکید کرد: بخشداران و اداره امور عشایری دلفان نیز با توجه به مشکل راه‌های ارتباطی، نسبت به ذخیره سوخت و موادغذایی موردنیاز مناطق و روستا‌های سخت گذر اقدام کنند.

فرماندار دلفان به اقدامات پس از سیل پارسال نیز اشاره کرد و گفت: خدمات ارزشمند و چشمگیری در راستای بازسازی زیرساخت‌های کشاورزی، مسکن، پل و ابنیه جاده‌ای و بهسازی و روکش آسفالت راه‌ها صورت گرفته که بی سابقه بوده است.

بهمنی بیان کرد: از مجموع ۱۱ هزار واحد مسکونی ثبت شده در سامانه اعلام خسارت‌ها، در نهایت هشت هزار واحد پس از تایید آسیب سیل، تعمیر یا بازسازی شد.
ارسال نظرات