در سومین روز هفته بسیج:

«قلب های زنگارزده» در لنده رونمایی شد

همزمان با سومین روز از هفته بسیج مراسم رونمایی کتاب«قلبهای زنگارزده»، نوشته احمد علی کریمی زاده، با حضور جمعی از مسولان ، اهالی رسانه و هنرمندان شهرستان لنده برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۵۴۴۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, کتاب«قلبهای زنگارزده» حاوی دو نمایشنامه با موضوع دفاع مقدس و آسیبهای اجتماعی می باشد که نویسنده آن را به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم ایشان زنده یاد سردار نوذر قدیمی تقدیم نموده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در این مراسم با گرامیداشت و تبریک هفته بسیج  بسیج گفت:کتاب یکی از بسترهای لازم برای ارتقای سطح آگاهی در جامعه است که کتاب هایی که معرفی کننده فرهنگ دفاع مقدس هستند باید مورد توجه قرار گیرد.

سرهنگ دوم پاسدار روح اله ویسی افزود: نشر و تعالی فرهنگ کتاب خوانی یکی از مهمترین کارهای است که باید در جامعه تعمیق پیدا کند تا مسیر روشنگری و تعالی جامعه تحقق پیدا کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد:توجه به نویسندگان و مؤلفین کتاب یکی از نیازهای مهم برای جامعه است که امیدواریم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت خود از نویسندگان و مؤلفین بتواند راه را برای پویایی فرهنگ کتاب یاری کند.

در ادامه نویسنده کتاب قلب های زنگار زده گفت: این کتاب در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس با گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مرحوم سردار نوذر قدیمی است.

وی خطاب به برخی مسئولان افزود:اگر از نویسندگان ما حمایت نمی کنید حداقل تسهیلات با سود کم در اختیار نویسندگان قرار دهید تا بتوانیم نسبت به چاپ آثار خود از لحاظ مالی مشکلی نداشته باشیم.

احمدعلی کریمی زاده تصریح کرد: باید ادارات فرهنگی نسبت به حمایت از نویسندگان و در خرید کتاب نویسندگان  یک اهتمام جدی به خرج دهند.

وی گفت:این کتاب در زمینه بازیگری و نمایش نامه نویسی است که فرصتی برای معرفی فرهنگ دفاع مقدس است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنده گفت: این دومین کتاب در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس است که توسط مسول کانون بسیج هنرمندان به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات