خبرهای داغ:

پیام تبریک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان به مناسبت هفته بسیج

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۹۵۴۵۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ؛ حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

اللهم صل علی محمد و آل محمد

در حدیثی از رسول گرامی اسلام (ص) آمده که فرمودند : اللهم لقنی اخوانی-خدایا مرا به دیدار برادرانم نایل فرما . اصحابش که در اطراف حضرت بودند گفتند ما برادران شماییم . حضرت فرمودند خیر شما اصحاب من هستید برادر من قومی هستند که اخر الزمان می آیند و به من ایمان می آوردند در حالی که مرا ندیده اند . آنان در پایداری در دین مثل در دست گرفتن آتش بر افروخته از درخت گز ثابت قدم هستند . بسیجی یک عنوان ارزشمند و والاست بسیجی یعنی دل با ایمان ، مغز متفکر، دارای آمادگی برای همه میدان هایی که وظیفه انسان را به آن میدان ها فرا می خواند، این معنای بسیجی است.

درود و رحمت الهی به تمام بسیجیان عزیز مخصوصا بسیجیان دلاور استان سمنان ، دلاور مردانی که نشان دادند در عرصه های مختلف دوستدار نظام انقلابی و رهبرشان هستند . ما شرمنده شما عزیزان هستیم . در قبال زحمتتان نتوانستیم آنچنان که بایسته است قدمی برداریم . خدای متعال مزد شما را آن طور که شایسته شما هست مرحمت نماید . بنده حقیر دست شما بسیجیان مخلص و زحمت کش را می بوسم .

حضور شما در کمک رسانی به بیماران در تجهیز و تدفین اموات و ضدعفونی کردن معابر نشانه بزرگ منشی شما، هویت انسانی و ایمان شماست .

پایه تفکر بسیجیان دو چیز است که الحمدلله دارا هستید ، یکی احساس مسئولیت که ما شاهد این حس خداپسندانه شما بوده و هستیم . در هشت سال دفاع مقدس بسیج بود ، در زلزله ، سیل و امروز کرونا باز این بسیجی فداکار است که در خط مقدم است .

بقول آقای ما  اگر بسیج نباشد کمیت این نظام و این انقلاب لنگ است و دیگری بصیرت و دشمن شناسی شما و حضوز به موقع و به هنگام در صحنه ها. متاسفانه در این روز ها شاهد پروژه جریان نفوذ هستیم که تلاش می کنند با آمدن دموکراتها چهره منحوس دولت مردان آمریکایی را بزک نمایند.

این غرب زدگان آنقدر پلیدند به خاطر اینکه بتوانند چند سال دیگر بر مسند قدرت باشند معیشت مردم را گروگان بگیرند و با آمدن بایدن بگویند هر تحریم و گرانی و بدبختی بود ترامپ بود و با آمدن بایدن درب باغ بهشت به رویمان باز شد.

کالاهای دپو شده را ترخیص ، ارز و دلار را کاهش میدهد و ... مراقب باشید عزیزان .. واقعیت این است که ماهیت آمریکا ماهیت حلقه و فریب است و ترامپ ماهیت کثیف آمریکا را عریان می کرد ولی سیاست دموکرات ها ظاهر فریبی است .

قرآن به ما فرموده لن ترضی عنک الیهود و لا النصری حتی تتبع ملتهم . امکان ندارد این کفار ذره ای برای شما خیر بخواهند . حقیر چهل و یک سالگی هفته بسیج را به شما بسیجیان عزیز تبریک عرض می کنم . و به روح بزرگوار امام عظیم الشان انقلاب ، موئسس این شجره این شجره طیبه و همه شهدا درود می فرستم و از خدای مهربان می خواهم ما را با شهدا محشور گرداند و سایه پر خیر و برکت امام خامنه ای عزیز را بر سرمان مستدام نگخ دارد و امیدوارم خداوند متعال شما را با عزت بیشتر در دنیا نگه دارد و در آخرت هم سعادتمند بفرماید.

سید محسن حسینی دیباجی

نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها