امام‌جمعه ابرکوه در آیین رونمایی از پوستر دومین کنگره ملّی چهار هزار شهید استان یزد گفت: ترس محور شرارت غربی، عبری و عربی از ایران اسلامی به واسطه و حضور میدانی و مقتدرانه بسیج در صحنه است.
کد خبر: ۹۲۹۵۴۷۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، هم‌زمان با آغاز هفته بسیج، فرمانده بسیج سپاه ناحیه ابرکوه و مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه با امام‌جمعه شهرستان دیدار و گزارشی از فعالیت‌های بسیج به ویژه در همسوئی برای امر کمک به آسیب‌دیدگان کرونا ارائه شد.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از امام شهدا و شهدای بسیج، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت کشور گفت: امروز به لطف خدا، نوای دل‌نشین بسیجی از گلدسته‌های مأذنه عشق به گوش جهانیان رسیده از این مأذنه در جهان اسلام توسط جبهه‌های مقاومت، اذان شهادت و رشادت به گوش می‌رسد.
حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: کارنامه بسیج، کتاب درخشانی است که صفحات آن با یاد خدا و توکل بر او و تقابل با جبهه شرارت و شیطنت در پرتو بصیرت و آگاهی و معرفت مسطور گشته است.
رئیس مجمع بسیج شهرستان ابرکوه افزود: گرچه اقتدار نظامی ایران اسلامی محور شرارت غربی، عبری، عربی را سرخورده کرده، اما ترس آنان از ایران اسلامی به واسطه و حضور میدانی و مقتدرانه بسیج در صحنه است.
سپس سرهنگ ابرقویی اظهار کرد: همسویی مسئولین شهرستان به ویژه امام‌جمعه به عنوان رئیس مجمع بسیج شهرستان و مقام ارشد بسیج مایه دلگرمی همه است و همگان شاهد هستند که بسیج آثار بابرکت حضور خود را در دوران دفاع مقدس و مراحل دفع فتنه و امروز در تقابل با بیماری فراگیر کرونا و کمک به جامعه پزشکی و پرستاری و درمانی نشان داده و می‌دهد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه افزود: باید تفکر بسیجی در جامعه رواج پیدا کند، زیرا ترس دشمن از این تفکر است که دستاورد آن امروز، شهر‌های موشکی شده است.
گفتنی است در این نشست از پوستر و نماد لوح دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان رونمایی و اعلام رسمی شد تا شهرستان آماده برگزاری مراسم در فرصت مناسب باشد.

انتهای پیام/د
ارسال نظرات