فرشاد جلوه ده
قطع زنجیره شیوع کرونا با همدلی و همراهی مردم
با اجرای دو طرح «مدیریت جامع اعمال محدودیت هوشمند» و «سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی» شاهد قطع زنجیره شیوع و گسترش بیماری کرونا خواهیم بود که اجرای صحیح و کامل این طرح‌ها نیازمند همراهی و همدلی مردم است.
کد خبر: ۹۲۹۵۹۸۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

 طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج استان اردبیل، اکبر بهنام‌جو عصر امروز در نشست مشترک شورای تامین و قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: امیدواریم با اجرای دو طرح «مدیریت جامع اعمال محدودیت هوشمند» در شهرها و طرح «سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی» هر چه سریع‌تر شاهد قطع زنجیره شیوع و گسترش بیماری کرونا و خارج شدن شهرستان‌ها از وضعیت قرمز و بحرانی باشیم.

وی افزود: طرح سردار سلیمانی در جهت شناسایی بیماران در داخل منازل و آموزش پیشگیری و رعایت موارد بهداشتی توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود که باید مردم نیز با عوامل این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به کمبود تجهیزات و نیروی انسانی در بیمارستان شهرستان مشگین شهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان دستورات لازم در خصوص حل موضوع تجهیزات و نیروی انسانی را صادرابلاغ کرد.

تحویل دستگاه سی تی اسکن در هفته‌های آتی به مردم مشگین شهر

شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز در این جسله با اشاره به طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و نحوه اجرایی و عملیاتی کردن آن بیان داشت: با مساعدت همه سازمان‌ها اثرگذاری این طرح محله محور و جامعه محور نمود پیدا می‌کند و تاثیر بسزایی در قطع اپیدمی کرونا خواهد داشت.

وی از پیگیری‌های انجام شده در راستای دستور اقدام رئیس جمهور و وزیر بهداشت و درمان جهت تحویل دستگاه سی تی اسکن در هفته‌های آتی به مردم مشگین شهر خبر داد و گفت: مسؤولان  استانی جهت پیگیری  و تحقق این مطالبه به‌حق مردم شهرستان مشگین شهر پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

ارسال نظرات