پویش کمک‌های مؤمنانه

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران: در بحث کمک‌های مؤمنانه جامعه ورزش خوش درخشید

کد خبر: ۹۲۹۶۰۶۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

پویش کمک‌های مؤمنانه را در راستای عمل به فرمایشات و دستور مقام معظم رهبری از طرف فدراسیون ژیمناستیک با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران در هفته بسیج برگزار شد.
مهدی میرجلیلی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در این مراسم با اشاره به درخشیدن جامعه ورزش در رزمایش‌های کمک‌های مؤمنانه گفت:در بحث کمک‌های مؤمنانه جامعه ورزش خوش درخشید و در زمینه تحقق بیانات مقام معظم رهبری درباره انتظاراتی که ایشان در مورد کمک‌های مؤمنانه بیان کردند، جامعه ورزش هم به آن عمل کرد و در هفته بسیج شاهدیم که خانواده بزرگ ژیمناستیک به صورت دلی پای کار آمده و به قشر نیازمند و همنوعان خودشان کمک کردند که این جای تقدیر دارد.
میرجلیلی این کمک‌ها را نشان‌دهنده همراهی جامعه ورزش با مردم دانست و افزود: اینکه گفته می‌شود ورزشکاران پهلوان و جوانمردند، تنها یک شعار نیست، بلکه در عمل این رشادت و همت را امروز می‌بینیم که ژیمناستیک‌کاران آمدند و به همنوعان خودشان کمک کردند. به هر حال بخشی از باشگاه‌های ورزشی تعطیل هستند و این کمک‌ها ابتدا می‌تواند به بخش‌های آسیب‌دیده از کرونا در ورزش اختصاص پیدا کند.
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران اظهار داشت: از مهم‌ترین دستاورد‌های این کمک‌ها، حس همدلی و همراهی جامعه ورزش با مردم است و جامعه به این نتیجه می‌رسد که ورزشکاران در این اوضاع سخت بی‌تفاوت نیستند، به خصوص در جایی هم ورزشی‌ها در مسابقات مختلف به تشویق و همراهی مردم احتیاج دارند و این نشان می‌دهد که این ارتباط دوسویه است.

ارسال نظرات