خبرهای داغ:

برپایی اردوی جهادی به مناسبت هفته بسیج در آبادان

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از برپایی اردوی جهادی با هدف تکمیل سقف خانواده نیازمند توسط گروه جهادی حوزه سیدالشهدا(ص) خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۶۰۹۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

 سرگرد هجریان تبریک هفته بسیج از برنامه های این هفته خبر داد و افزود: نیروهای سازماندهی شده در گروه جهادی حوزه محور انصارالمهدی(عج) در ادامه فعالیت جهادی خود و تکمیل بانک اطلاعاتی در محدوده استحفاظی،متوجه شدند سقف منزل یکی از اهالی محل نیمه کاره مانده و خانواده ساکن آن بدلیل وضعیت اقتصادی نامناسب قادر به تکمیل آن نیستند و این اوضاع باعث شده تا در فصل سرما بالاخص هنگام بارش باران زندگی طاقت فرسایی را سپری کنند.

وی در ادامه افزود: بسیجیان این موضوع را به سمع رده بالاتر(بسیج سازندگی ناحیه) و خیرین محل رسانده که با همت و کمک آنان مصالح و وسایل مورد نیاز تامین شده و ضمن فراخوان نیروها سقف منزل آن خانواده تکمیل شد تا بتوانند با خیالی آسوده تر زندگی خود را ادامه دهند.

سرگرد هجریان در پایان بیان کرد: این عمل خداپسندانه دعای خیر اهالی منزل و محل را در پی داشت و.همچنین قصد داریم با ادامه ماموریت جهادی در عرصه های مختلف از قبیل تعمیر منازل،توزیع کمک مومنانه حضور و فعالیت بسیج را بیش از پیش در محدوده استحفاظی پر رنگ کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها