فرمانده سپاه ناحیه طارم در گفت وگو با "بسیج"خبر داد

بسیج در همه عرصه‌ها خدمتگزار مردم است

فرمانده سپاه ناحیه طارم گفت:بسیج در همه عرصه‌ها خوش درخشیده و در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از جنگ خدمتگزار مردم بوده است.
کد خبر: ۹۲۹۶۱۴۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
سرهنگ مجتبی حسینی راد در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، با اشاره به سخنان رهبری که بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی و اجتماعی و نظامی، مردمی در همه دنیا است، گفت:بسیج در همه عرصه‌ها خوش درخشیده و در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از جنگ خدمتگزار مردم بوده است.

وی با اشاره به شعار محوری هفته بسیج ۹۹ با عنوان 'بسیج؛ پیشرو خدمت و امید آفرین"است، افزود:۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در سپاه ناحیه طارم در فضای مجازی و یا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه طارم افزود:از جمله این برنامه‌ها میتوان به دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، اجرای سرود‌های حوزه‌ای پاتوقی در محلات، بازدید از پایگاه‌های منتخب بسیج، جلسه با نخبگان صالحین و تقدیر از آن‌ها توسط حوزه‌های بسیج، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری اردوی جهادی به منظور ضد عفونی کردن معابر و محلات، رزمایش مجازی طرح ثامن.
اجرای گشت‌های رضویون اشاره کرد.

وی در پایان یادآور شد:رزمایش فرهنگی اجتماعی خدمت مومنانه شامل مشاوره، مددکاری، کمک مومنانه و همچنین برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های کاهش آسیب اجتماعی سبک زندگی و  پیشگیری از اعتیاد از سایر برنامه‌های هفته بسیج است.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار