سرپرست شبکه دامپزشکی ابرکوه:

بسیجان در عرصه‌های دفاع از ارزش‌های والای انقلاب پیشگام بوده اند

سرپرست شبکه دامپزشکی ابرکوه گفت: بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی، فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.
کد خبر: ۹۲۹۶۱۵۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج دکترسعید امید سالاری سرپرست شبکه دامپزشکی ابرکوه با سرهنگ مهدی ابرقویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیدار و این هفته را به تمامی کارکنان این مجموعه تبریک گفت.
امیدسالاری در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های بی وقفه این عزیزان بیان کرد: بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی، فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است.
در ادامه فرمانده سپاه ابرکوه در رابطه با تعامل دستگاه‌ها با یکدیگر اظهار کرد: همکاری و تعامل فیما بین مجموعه بسیج و سپاه با دولت و زیر مجموعه‌های دولتی به منظور پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی است.
ابرقویی تصریح کرد: این تعاملات می‌تواند منجر به هم افزایی و کارایی بیشتر در امور و در نهایت خدمتگزاری مطلوب به مردم شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار